دبیر کل جنبش جهاد اسلامی طی تماس تلفنی با مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین‌الملل، گفت که مقاومت فلسطین، به هیچ عنوان در مقابله با تجاوزات صهیونیستها، کوتاهی نخواهد کرد.

النخاله در گفت‌وگو با ولایتی: ترسی از تهدید سران صهیونیستی نداریم

به گزارش قدس انلاین به نقل از فارس، زیاد النخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز سه‌شنبه با علی اکبر ولایتی مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین‌الملل، آخرین تحولات میدانی فلسطین را بررسی کرد.

خبرگزاری آناتولی گزارش داد، ولایتی در این تماس تلفنی، تأکید کرد که جمهوری اسلامی ایران همچنان حامی ملت و مقاومت فلسطین باقی خواهد ماند. طرفین همچنین وضعیت قدس و کرانه باختری و حملات روزانه صهیونیستها به مسجدالاقصی، قدس اشغالی و کرانه باختری را بررسی کردند.

النخاله هم گفت که مقاومت فلسطین، به هیچ عنوان در مقابله با تجاوزات صهیونیستها، کوتاهی نخواهد کرد و تهدیدهای سران رژیم صهیونیستی هم ملت و مقاومت فلسطین را نخواهد ترساند.

 مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل اسفند ماه گذشته با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تماس تلفنی، در خصوص موضوعات منطقه‌ای و بین‌المللی گفت‌وگو کردند. ولایتی در این تماس با ابراز حمایت جمهوری اسلامی از مبارزات و مقاومت ملت بزرگ فلسطین، از اتحاد مردم در مقابله با اشغالگری صهیونیست‌ها تقدیر کرد.

ولایتی تأکید کرد: مقاومت و مقابله در برابر دشمنان تنها راه پیروزی و دستیابی مردم مظلوم فلسطین در احقاق حقوق مسلم آنان است.

 دبیرکل جهاد اسلامی نیز ضمن ابراز خرسندی از این گفت‌وگو، بر عزم مردم فلسطین برای ادامه مقاومت در برابر اشغالگری‌ها تأکید کرد و گفت: شجاعت رزمندگان و فداکاری‌ها و ایثارگری‌های کم‌نظیر آنان در برابر متجاوزان افتخارآمیز است.

وی افزود: شجاعت رزمندگان و تجمع و استقبال مردم از آنان بزرگترین گواه است که مردم ما شکست نخواهند خورد و عقب‌نشینی نخواهند کرد و تا آزادی قدس و فلسطین به مقاومت ادامه خواهند داد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی بر موضع مقاومت هم تأکید کرد و گفت: آنچه در کنفرانس عقبه اتفاق می‌افتد را مردود می‌دانیم و مردم در مبارزه و مقابله با دشمنان ایستادگی خواهند کرد.

پایان پیام/.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.