مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی از طرح نظر سنجی از مشترکان برق خانگی استان خبر داد و گفت: ۱۳ هزار مشترک برق خانگی در این نظر سنجی شرکت می کنند.

شرکت ۱۳ هزار مشترک برق خانگی خراسان شمالی در طرح نظر سنجی

به گزارش قدس آنلاین و  به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی، حسن چاهی اظهار داشت: مشترکان برق خانگی در خصوص اجرای طرح پاداش ۲۰ برابری مدیریت مصرف (طرح قبض برق رایگان)  نظر خواهند داد.

وی با بیان اینکه نظرات و دیدگاه های ارزشمند مشترکان برق در خصوص شیوه اجرای طرح پاداش ۲۰ برابری مدیریت مصرف (طرح قبض برق رایگان) دریافت، سنجیده و ارزیابی می شود افزود: بنا به این گزارش این طرح با انتخاب جامعه آماری ۱۳ هزار مشترک از میان همه مشترکان برق خانگی، طرح سینا (سامانه یکپارچه نظرسنجی و افکارسنجی)  اجرا خواهد شد.

چاهی ادامه داد: اجرای این برنامه در سه بخش نظرسنجی برخط، نظرسنجی تلفنی و نظرسنجی حضوری به انجام خواهد رسید که در این طرح پیامکی برای مشترکان گرامی ارسال خواهد شد تا بر اساس لینک ارتباطی به سامانه نظرسنجی وارد شده و حداکثر بین ۸ تا ۹ سوال چند گزینه ای را پاسخ خواهند داد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: این نظر سنجی در قالب تماس تلفنی با مشترکان عزیز و یا حضور در محل منازل این عزیزان نیز به انجام خواهد رسید که نظرات مهم مشترکان برق در بهبود کیفی و کمّی طرح ها و برنامه های مشوق مشترکان در آینده اثرگزار خواهد بود.

شایان ذکر است: به قید قرعه به ۳۰ نفر از شرکت کنندگان در طرح نظرسنجی جوایزی اهدا خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.