کتاب «سه تجربه مرگ در راه خدا» نوشته مریم جعفری حصارلو رونمایی شد.

رونمایی از کتاب «سه تجربه مرگ در راه خدا»

به گزارش قدس آنلاین، مراسم رونمایی کتاب «سه تجربه مرگ در راه خدا» نوشته مریم جعفری حصارلو امروز ۱شهریور با حضور احمد مهران‌فر بازیگر، محمد دشته گلی رئیس پیشین مرکز هنرهای نمایشی و رئیس بسیج هنرمندان کل کشور، مجتبی سلطان محمدی گرافیست و حمیدرضا زاشکانی در تالار ایوان شمس برگزار شد.

زاشکانی نویسنده گفت: بدون مقدمه باید به سراغ مریم جعفری حصارلو رفت. مهم‌ترین ویژگی جعفری حصارلو شوریدگی هنری است.

وی افزود: مریم جعفری حصارلو چند صباحی به شدت در حوزه نقد نمایش فعال بود. او صرفا نگاه هنری به نمایش ندارد و فراتر از محدوده هنر به نمایش نگاه می‌کند یعنی از ابعاد فلسفی و منطقی به نمایش می‌نگرد.

زاشکانی بیان کرد: من سال‌ها قبل ۲۵نامه عاشقانه تینیجری را به صورت سفارشی نوشتم. مریم جعفری حصارلو خودخواسته برای کارم نقد نوشت و من سبک نگارش آن نقد را می‌پسندم.

او ادامه داد: مریم جعفری حصارلو می‌خواهد همواره اطلاعات درست را به مخاطب بدهد.پیشنهادم به او این است که انرژی‌اش را تجمیع کند تا بتواند نویسنده و کارگردان درجه یکی شود که نامش همواره بدرخشد.

مریم جعفری حصارلو نویسنده کتاب «سه تجربه مرگ در راه خد»ا پس از رونمایی از کتاب و پخش قسمتی از نمایش «یک پلک کربلا» گفت: نمایشنامه «یک پلک کربلا» همراه دو نمایشنامه دیگر در این کتاب آمده است.

گفتنی است نمایشنامه‌های آمده در کتاب «سه تجربه مرگ در راه خدا» پیش از این در مجموعه ایوان شمس اجرا شده‌اند.

منبع: پایگاه خبری صبا خبر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.