مدیرعامل شرکت فرش آستان قدس رضوی از حضور این مجموعه در سی‌امین نمایشگاه فرش دست‌باف ایران خبر داد و گفت: این نمایشگاه از امروز کار خود را در تهران آغاز کرده است.

عرضه دست‌بافته‌های رضوی در سی‌امین نمایشگاه فرش دست‌باف ایران

به گزارش قدس خراسان به نقل از آستان نیوز، حمید کارگر اظهار کرد: شرکت فرش آستان قدس رضوی در این نمایشگاه که از یکم تا هفتم شهریور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، در فضایی به مساحت نزدیک به ۲۰۰ متر مربع حضور یافته است.

مدیرعامل شرکت فرش آستان قدس رضوی ادامه داد: در این نمایشگاه که مهم‌ترین رویداد سالانه فرش دست‌باف در کشور خوانده می‌شود، تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان فرش از سراسر کشور شرکت کرده‌اند.

وی درباره برنامه‌های شرکت فرش آستان قدس رضوی در سی‌امین نمایشگاه فرش دست‌باف ایران خاطرنشان کرد: این مجموعه در حضوری متفاوت از دوره‌های پیشین در سالن ۴۰ نمایشگاه بین‌المللی تهران، پذیرای بازدیدکنندگان، علاقه‌مندان، بازرگانان و خریداران فرش دست‌باف ایران است.

کارگر ادامه داد: در غرفه شرکت فرش آستان قدس رضوی علاوه‌بر انواع فرش دستباف متبرک حرم رضوی، فرش‌های تولیدی شرکت، مبل‌فرش، گل‌فرش‌های متبرک رضوی و برخی از فرش‌هایی که با نقشه‌ها و طرح‌هایی بدیع و متفاوت رونمایی خواهند شد، در کنار خدمات رنگرزی این شرکت عرضه می‌شود.

مدیرعامل شرکت فرش آستان قدس رضوی، انعقاد تفاهم‌نامه میان این شرکت و موزه فرش ایران با هدف تعامل و توسعه همکاری‌های علمی، فرهنگی، هنری و همچنین اجرای طرح‌های پژوهشی و آموزشی را یکی دیگر از برنامه‌هایی دانست که در حاشیه این رویداد انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: این تفاهم‌نامه با هدف اعتلای فرهنگ و هنر ایران در حوزه فرش دستباف، فراهم‌سازی زمینه مساعد برای رشد هنرمندان و نیز ایجاد زمینه به منظور اشتغالزایی از طریق آموزش مهارت‌های فنی و هنری به امضا خواهد رسید.

گفتنی است؛ سی‌امین نمایشگاه فرش دست‌باف ایران از یکم تا هفتم شهریور ماه سال ۱۴۰۲ در نمایشگاه بین‌المللی تهران در حال برگزاری است و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۹ تا ۱۹ از این نمایشگاه و غرفه شرکت فرش آستان قدس رضوی(واقع در سالن ۴۰، غرفه یک) دیدن کنند.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.