۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱
کد خبر: 908444

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری استان سمنان از مصوب شدن قیمت استاندارد بلیط برای اتوبوس های مسیر سمنان- مهران خبر داد و گفت: برای اتوبوس های ۴۴ نفره بلیط هر زائر۵۱۲ هزار تومان است.

بهای بلیط سمنان - مهران مصوب شد

به گزارش قدس انلاین، غلامرضا طحان ضمن اشاره به شرایط اختصاص اتوبوس برای زائران اربعین در استان سمنان بیان کرد: ما در طول سال سرویس مستقیم به سوی مرزهای کشورمان با عراق از استان سمنان نداریم اما در ایام اربعین به صورت موردی برقراری سرویس را در مجموعه راهداری استان انجام می‌دهیم.

وی با بیان اینکه این سرویس‌ها توسط شرکت‌های حمل و نقلی که در سراسر استان سمنان هستند، فروش بلیط خواهند شد، افزود: ارائه خدمات به زائران استان سمنان توسط اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی آغاز شده است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با بیان اینکه تعداد اتوبوس‌ها و سرویس‌ها نیز بنا به تقاضای مسافران به سمت مرز تعیین می‌شود، گفت: ۶۰ دستگاه اتوبوس در سراسر استان برای جابجایی زائران اربعین به سمت مرزهای کشورمان به کار گیری شده است.

طحان بیان کرد: با توجه به حجم تقاضا شاید در برخی مواقع پاسخگوی مردم نباشد در این زمینه تمهیداتی اندیشیده شده که بتوانیم شاهد ارائه خدمات بیشتری با زائران استان سمنان باشیم.

وی با بیان اینکه قیمت‌هایی نیز برای اتوبوس‌هایی که به مرزهای کشورمان زائران را منتقل می‌کنند، در نظر گرفته شده است، گفت: برای یک اتوبوس ۲۵ نفری که از مرکز استان به سمت مهران که بیشترین مسافر ما را دارا است، نفری ۸۶۰ هزار تومان و اتوبوس‌های ۳۰ نفره ۷۱۷ هزار تومان و اتوبوس‌های ۴۴ نفره یا ۴۲ نفره ۵۱۲ هزار تومان قیمت بلیط خواهند داشت.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری استان سمنان بیان کرد: پیش فروش و بلیط فروشی این اتوبوس‌ها در سامانه جدیدی تعریف نشده و همان سامانه‌های سابق گذشته و شرکت‌های حمل و نقل وجود دارند و مردم می‌توانند بلیط خود را دریافت کنند.

طحان گفت: اگر هم استانی‌ها بخواهند به صورت گروهی سفر کرده و مثلاً خودروی حمل و نقل عمومی را دربست کنند برای این منظور بازهم باید به شرکت‌های مسافربری مراجعه کرده و نسبت به صدور بلیط به نام مسافران اقدام شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.