۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶
کد خبر: 909758

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سفری دو روزه به یزد، ضمن بازدید از دانشگاه‌های استان، طرح‌های استانی هفته دولت را افتتاح می‌کند.

سفر دو روزه‌ وزیر علوم به یزد

به گزارش قدس آنلاین، دکتر «محمدعلی زلفی‌گل» صبح امروز ۶ شهریور در سفری دو روزه از طریق فرودگاه شهید صدوقی یزد وارد یزد شد و مورد استقبال مسئولان این استان قرار گرفت.

وی در ابتدای این سفر ضمن حضور در گلزار شهدای گمنام دانشگاه یزد و نثار گل و فاتحه، با آرمانهای امام راحل و شهدا تجدیدمیثاق کرد و پس از بازدید از رویداد جام آبی یزد، در مجمع نمایندگان استان شرکت می‌کند.

وزیر علوم در ادامه نیز در شورای آمایش آموزش عالی استان حضور خواهد یافت و ظهر امروز با نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه یزد دیدار خواهد کرد.

زلفی‌گل عصر امروز از دانشگاه‌های میبد و اردکان و پردیس مهریز بازدید و در جریان مسائل این مراکز علمی و آموزشی قرار خواهد گرفت.

وزیر در دومین روز از این سفر هم ضمن افتتاح دانشکده علوم و فناوری‌های راهبردی استان، طرح‌های استانی هفته دولت را با حضور مسئولان مورد بهره‌برداری قرار خواهد داد.

حضور در شورای اداری استان به همراه جلسه نوفاد، افتتاح آزمایشگاه فبلب و هیدروکربن، بازدید از خوابگاه‌های دانشجویی، نشست با اساتید دانشگاه‌های استان، تقدیر از منتخبین دانشگاهیان، رونمایی از بورسیه شغلی و افتتاح آنلاین ساختمان اداری پردیس ابرکوه از دیگر برنامه‌های وزیر علوم در سفر به یزد است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.