رئیس ستاد اربعین شهرداری مشهد مقدس گفت: روزانه بالغ بر ۱۸۰ تن زباله از خیابان‌های منتهی به حرم مطهر علوی توسط پاکبانان خدوم شهرداری مشهد مقدس جمع‌آوری می‌شود. 

روزانه ۱۸۰ تن زباله در شهر نجف جمع‌آوری می‌شود 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی معاونت مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد، قاسم زوکی‌نژاد با بیان اینکه عمده تمرکز و محور فعالیت‌های شهرداری مشهد مقدس در ایام اربعین حسینی(ع)، حوزه خدمات‌شهری است، اظهارکرد: حدود نیمی از هزارنفر نیروی اعزامی به این کشور را پاکبانان عزیز و زحمتکش تشکیل داده‌اند که به صورت ۲۴ ساعته درحال تنظیف و رفت‌وروب خیابان‌های منتهی به حرم مطهر امام‌علی(ع) هستند. 

رئیس ستاد اربعین شهرداری مشهد مقدس گفت: با تدابیری که اندیشیده شده و براساس برنامه‌ زمان‌بندی، خدمت‌رسانی نیروها در شهر نجف اشرف از روز شنبه، چهار شهریورماه آغاز شده که باید از هماهنگی‌ و همراهی شهرداری شهر نجف نیز کمال تقدیر و تشکر را داشته باشیم. 

وی افزود: روزانه ۱۷ کیلومتر از معابر اصلی شهر نجف به همت پاکبانان مشهدی رفت و روب می‌شود که مساحتی در حدود ۷۵۰ هزار مترمربع می‌شود. 

زوکی‌نژاد تصریح کرد: روزانه بالغ بر ۱۸۰ تن زباله از خیابان‌های منتهی به حرم مطهر علوی توسط پاکبانان خدوم شهرداری مشهد مقدس جمع‌آوری می‌شود. 

رئیس ستاد اربعین شهرداری مشهد مقدس افزود: علاوه بر این، پلاستیک‌های زباله نیز در معابر جهت استفاده زائران جانمایی شده و در ساعات اوج گرما نیز شاهد فعالیت دستگاه «مه‌پاش» در معابر منتهی به حرم علوی هستیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.