متین آقاجان‌پور که به خاطر مصدومیت و بیماری، دیدار برابر ساحل عاج را از دست داد برای دیدار برای اسپانیا هم وضعیت مشخصی ندارد.

وضعیت ملی‌پوش مصدوم بسکتبال برای دیدار با اسپانیا

به گزارش قدس آنلاین، دیدار روز دوشنبه تیم ملی بسکتبال مقابل ساحل عاج در مرحله مقدماتی نوزدهمین دوره جام جهانی در شرایطی برگزار شد که متین آقاجان پور شرایط حضور در زمین و همراهی با دیگر هم تیمی‌هایش را نداشت.

این بازیکن در جلسه تمرینی پیش از دیدار برابر ساحل عاج از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شد و ادامه تمرین را از دست داد. البته با کمک پزشک تیم ملی وضعیت آسیب دیدگی وی خیلی زود بهبود یافت با این حال او تنها بازیکن غایب برای رقابت با ساحل عاج بود.

در مجموع این بازیکن دو روز از تمرینات تیم ملی دور بود و در جلسه تمرینی صبح دیروز و پیش از بازی با اسپانیا شرکت کرده است. همین مسئله وضعیت او را برای حضور در این دیدار هم مبهم کرده است.

دیدار تیم های ملی بسکتبال ایران و اسپانیا در روز پایانی جام جهانی امروز چهارشنبه از ساعت ۱۷ به وقت تهران در جاکارتا آغاز می شود. این دیدار در شرایطی برگزار می شود که تیم ملی بسکتبال هر دو دیدار قبلی برابر برزیل و ساحل عاج را واگذار کرده و به همین دلیل شانسی برای کسب سهمیه المپیک ندارد در حالیکه اسپانیا با کسب دو پیروی برابر همین دو تیم صعودش را به عنوان صدرنشین قطعی کرده است.

اسپانیا مدافع عنوان قهرمانی و تیم اول رنکینگ جهانی است. تیم ملی بسکتبال ایران نیز در رده ۲۲ جهان قرار دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.