فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام ۲۰ باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر خبر داد.

انهدام ۲۰ باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر در کرمانشاه

به گزارش قدس آنلاین،  سردار مهدی حاجیان امروز در بازدید از مجتمع نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان ماده ۱۶ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برآورد ما این است که حدودا تعداد ۳۵۰۰ معتاد متجاهر در سطح کرمانشاه وجود دارند و با توجه به اینکه متاسفانه معتادان افزایش چشمگیری در سطح معابر و خیابان‌ها داشتند، تصمیم بر این شد که طرحی در راستای جمع آوری معتادان متجاهر توسط انتظامی استان اجرا شود.

وی با قدردانی از حمایت و پشتیبانی استاندار کرمانشاه از اجرای این طرح، افزود: با اجرای گسترده، جدی و قاطع این طرح ، تاکنون تعداد ۲ هزار و ۴۲ معتاد متجاهر در سطح استان دستگیر و به منظور درمان به کمپ‌ها منتقل شده‌اند.

جاویدان با اشاره به بازدید انجام شده از مجتمع نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان ماده ۱۶ ، ادامه داد : اقدامات خوبی در این مجتمع انجام شده و افراد متخصصی در حال خدمت هستند، خصوصاً مسئول مجتمع که دارای مدرک دکترا بوده و از توانمندی مناسبی در زمینه باز اجتماعی کردن معتادان حاضر در این مرکز برخوردار است.

وی عنوان کرد: در بحث ایجاد کارگاه های آموزشی و حرفه آموزی هم اقدامات خوبی در این مجتمع انجام شده است و انتظامی استان هم کمک‌هایی در راستای گسترش این کارگاه‌ها انجام داد تا بتواند در زمینه بازاجتماعی شدن معتادان همکاری بیشتری داشته باشد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به جدیت پلیس در برخورد با خرده فروشان مواد مخدر گفت: به خرده فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر استان هشدار می دهم که به زودی پلیس به سراغ آنها خواهد رفت و مطمئنا همه آنها دستگیر خواهند شد.

حاجیان ضمن قدردانی از همکاری خوب دستگاه قضایی با پلیس در این زمینه، گفت : ما اجازه نخواهیم داد که فرزندان این مرز و بوم قربانی اقدامات سوء و منافع خرده فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر شوند.

وی با اشاره به انهدام ۲۰ باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر در استان از ابتدای امسال تاکنون، خاطرنشان کرد: طی این مدت ۲ هزار و ۲۲۱ خرده فروش مواد مخدر مخدر نیز دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه پلیس در موضوع مواد مخدر دو رویکرد را در دستور کار دارد عنوان کرد: در رویکرد ایجابی تلاش ما بر بازاجتماعی شدن معتادان متجاهر است، اما در رویکرد سلبی برخورد قاطع با خرده فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر را در دستور کار داریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.