مدیرکل فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل رشت با اشاره به اعزام بیش از ۲۰۰ زائر گیلانی از طریق هوایی به کشور عراق تاکنون گفت: ۲۲۰ زائر برای شرکت در پیاده روی اربعین حسینی امروز با ۲ پرواز ساعت هشت و ۳۰ دقیقه و نیز ۱۰ صبح، گیلان را از این فرودگاه به مقصد نجف ترک کردند.

نخستین پرواز هوایی اعزام زوار گیلانی به عراق انجام شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  فارس، محسن میر حسینی مدیرکل فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل رشت امروز در حاشیه بازدید از روند اعزام زائرین به کشور عراق و در جمع خبرنگاران با اشاره به اعزام بیش از ۲۰۰ زائر گیلانی از طریق هوایی به کشور عراق تاکنون اظهارکرد: ۲۲۰ زائر برای شرکت در پیاده‌روی اربعین حسینی امروز با ۲ پرواز ساعت هشت و ۳۰ دقیقه و نیز ۱۰ صبح، گیلان را از این فرودگاه به مقصد نجف ترک کردند.

وی با اشاره بر انجام چهار پرواز دیگر برای اعزام زوار به کشور عراق گفت: پروازهای ویژه اربعین حسینی علاوه بر امروز در روزهای یکشنبه و پنجشنبه ۱۲ و ۱۶ شهریور با ۲ پرواز در هر روز انجام می‌شود.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل رشت از انجام پرواز برگشت از عراق به کشور در این فرودگاه خبر داد و افزود: پروازهای برگشت از نجف به فرودگاه سردار جنگل رشت در روزهای ۹، ۱۲ و ۱۶ شهریور روزانه با ۲ پرواز زائران را جابجا می‌کند.

به گفته میر حسینی، پروازهای ویژه زائران اربعین حسینی با جابجایی هزار و ۸۰۰ مسافر از رشت به نجف و بالعکس انجام می‌شود.

پایان پیام/۸۴۰۰۸

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.