رئیس جدید نمایندگی وزارت امور خارجه در خراسان رضوی ظهر امروز با حضور استاندار خراسان رضوی و معاون وزیر امور خارجه معرفی شد و از تلاش های رئیس سابق این نمایندگی تجلیل به عمل آمد.

معارفه رئیس نمایندگی وزارت خارجه در خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، در مراسمی که در مشهد با حضور مهدی صفری، معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه و یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی برگزار شد، از خدمات محمد بهشتی منفرد تقدیر به‌عمل آمد و احمد معصومی‌فر به‌عنوان رئیس جدید نمایندگی وزارت امور خارجه در خراسان رضوی معارفه شد.

صفری، معاون وزیر امور خارجه در این جلسه بر پتانسیل و ظرفیت‌های استان خراسان رضوی تاکید کرد و گفت: این استان استعدادهای زیادی در زمینه اقتصادی دارد و باید تحول بزرگی در حوزه‌های صادرات، واردات، جذب سرمایه و رشد اقتصادی انجام دهیم.

وی افزود: نمایندگی وزارت خارجه در خراسان رضوی مانند یک سفارتخانه عمل می‌کند و افرادی مانند آقای بهشتی منفرد این نهاد را دیده‌بانی کرده و اینک این مسئولیت به عهده آقای معصومی‌فر واگذار شده است.

در ادامه این مراسم احمد معصومی‌فر، ریاست جدید نمایندگی وزارت امورخارجه در خراسان رضوی گفت: باعث افتخار است که در این شهر و در کنار مضجع شریف امام رضا(ع) خدمت کنم. از تجربیات حوزه دیپلماسی اقتصادی خود برای این شهر استفاده خواهم کرد.

معصومی‌فر دانش آموخته رشته اقتصاد توسعه و دانش آموخته دکتری مدیریت کسب و کار دانشگاه تهران است. سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوئد، مدیر کل اقتصادی وزارت امور خارجه و دبیر ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی از جمله سمت‌های قبلی وی بوده است.

احمد معصومی‌فر پیش از این مسئولیت‌هایی چون سفیر ایران در کره جنوبی، کاردار ایران در مالزی و سرکنسول ایران در شانگهای چین را در کارنامه کاری خود داشته است.

پیش از این «محمد بهشتی منفرد» ریاست نمایندگی وزارت امور خارجه در استان خراسان رضوی را بر عهده داشت.

بهشتی منفرد در این مراسم گفت: در طول چندسال خدمتم از حمایت های دکتر صفری و آقای امیرعبدالهیان بهره‌مند شدم زیرا آنها همیشه پیگیر وضع و اوضاع کارها این استان بوده اند. این حمایتها سرمایه عظیمی بوده است.

وی افزود: من هم هرچه انجام دادم وظیفه بوده و خدمتی برای آستان مقدس امام رضا(ع) امید دارم برایم اجر اخروی دربر داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.