مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: در سال گذشته ۲۵هزار و ۸۸۳ وام به مبلغ ۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال و در سال جاری تاکنون ۸۸۱۴ مورد وام به مبلغ ۱ هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال توسط صندوق امداد ولایت خراسان رضوی پرداخت شده است.

پرداخت یک‌هزار میلیارد ‌وام صندوق امداد ولایت به مددجویان کمیته امداد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان رضوی، رضا سلم‌آبادی به مناسبت روز بانکداری اسلامی گزارشی از اقدامات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت ارائه و اظهار کرد: نگاه کمیته امداد امام خمینی(ره) به صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت توسعه مشارکت‌های مردمی در انجام امور خیر و تقویت خدمات رسانی به مددجویان و نیازمندان جامعه است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و الگوبرداری از بانکداری اسلامی بدون ربا، تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان و جامعه هدف خود با مشارکت خیران اعطا می‌کند و خوشبختانه این صندوق امروز پیشرو در ترویج سنت قرض الحسنه در کشور است و در خدمت‌رسانی به جامعه محرومان موفق عمل کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت خراسان رضوی در سال گذشته ۱۸۴۹ فقره تسهیلات اشتغال و خودکفایی به مبلغ بیش از ۵۸۷ میلیارد ریال پرداخت کرده است، گفت: در سال جاری تاکنون تعداد ۴۱۱ فقره وام به مبلغ بیش از ۱۴۷ میلیارد ریال در این حوزه پرداخت کرده است.

سلم‌آبادی درباره تسهیلات حمایتی افزود: در سال ۱۴۰۱‌، ۲۱ هزار و ۸۴۸ فقره وام حمایتی به مبلغ بیش از ۲ هزار و ۵۴۹ میلیارد ریال پرداخت شده و در سال جاری ۷۷۳۱ وام به مبلغ بیش از یک هزار و ۳۲۶ میلیارد ریال پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی تسهیلات حوزه مسکن را در سال جاری ۴۴۳ مورد به مبلغ بیش از ۱۲۸ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در سال گذشته ۱۷۳۵ مورد وام مسکن به مبلغ بیش از ۴۱۰ میلیارد ریال به مددجویان پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: در حوزه تسهیلات فرهنگی در سال گذشته ۴۵۱ وام به مبلغ بیش از ۵۳ میلیارد ریال پرداخت شده و در سال جاری تاکنون ۲۲۹ مورد به مبلغ بیش از ۲۸ میلیارد ریال پرداخت شده است.

سلم‌آبادی افزود: در مجموع در سال گذشته ۲۵ هزار و ۸۸۳ وام به مبلغ ۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال و در سال جاری تاکنون ۸هزار و ۸۱۴ مورد وام به مبلغ ۱ هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی در خصوص افتتاح حساب صندوق قرض الحسنه صندوق امداد ولایت در سال گذشته و سال جاری بیان کرد: در سال گذشته ۴۲۴ هزار و۷۹۵  مورد حساب قرض الحسنه پس انداز به مبلغ ۲ هزار و ۶۴۹ میلیارد ریال افتتاح حساب شده و تا پایان مرداد ماه سال جاری این رقم به ۴۴۱۴۸۹ عدد به مبلغ ۳ هزار و ۱۷۴ میلیارد ریال افزایش یافته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.