رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی از کشف یک فقره اخلال در توزیع ارز اربعین و کشف بیش از ۲ میلیون دینار عراقی در اراک خبر داد.

دستگیری ۲ اخلالگر توزیع ارز اربعین / ‌۲ میلیون دینار عراقی کشف شد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ محمدعقیل سلگی با اشاره به دستگیری دو اخلال‌گر توزیع ارز اربعین و کشف بیش از ۲ میلیون دینار عراقی اظهار داشت: طرح مبارزه با اخلال‌گران بازار ارز در ایام اربعین حسینی (ع) و بررسی نحوه تأمین ارز توسط شعب منتخب بانک های عامل به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت اقتصادی بصورت نامحسوس به محل های مورد نظر اعزام و در اطراف یکی از شعب بانک های عامل فردی را در حال فروش دینار مشاهده می کنند.

سرهنگ سلگی خاطر نشان کرد: زمانی که مأموران از وی تقاضای خرید می نمایند جهت تهیه ارز به سمت همدست خود مراجعه، و در این حین متهمان دستگیر و به پلیس امنیت اقتصادی منتقل می شوند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی در ادامه بیان داشت: از متهمان تعداد ۶۹ قطعه اسکناس ۲۵۰۰۰ دیناری، ۲۲ قطعه اسکناس ده هزار دیناری و ۱۲ قطعه اسکناس ۵۰۰۰ دیناری جمعاً دو میلیون و پنج هزار دینار عراقی به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ سلگی افزود: متهمان دستگیر شده به اتهام اخلال در توزیع ارز اربعین و فروش خارج از شبکه با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.