۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱
کد خبر: 911781

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی گفت برخی از کسانی که علیه تیم ملی مطالب مغرضانه می نویسند، به دلیل دشمنی با اوست.

علاقه  قلعه نویی به ستاره مغضوب کی‌روش

به گزارش قدس آنلاین، سامان قدوس که در فهرست قبلی تیم ملی حضور نداشت، از سوی امیر قلعه نویی و برای حضور در فیفا دی پیش رو، به اردو فراخوانده شد تا در دو دیدار برابر آنگولا و بلغارستان در دسترس کادرفنی باشد.

طی روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر احتمال عدم حضور قدوس در جام ملت ها منتشر شده بود. برخی از رسانه های غیررسمی مدعی شدند که ممکن است این بازیکن نیز به مانند سردار آزمون در این پیکارها شرکت نکند.

در حاشیه تمرین امروز تیم ملی، سوالی درخصوص بازیکن ایرانی برنتفورد از قلعه نویی مطرح شد. او در پاسخ گفت: در مورد سامان قدوس نیز باید بگویم این نیز از آن دست شایعات است. ایشان ۲ بار با عزیزان و کسانی که باید با آنها تماس می گرفت، صحبت کرد و گفت بخاطر شرایط خاصی که در باشگاه دارم، اجازه بدهید من نباشم.

سرمربی تیم ملی در ادامه گفت: اما در این اردو در بلغارستان به ما اضافه می‌شود. او جز بازیکنانی است که ما در برنامه هایمان خیلی روی وی حساب کرده‌ایم.

سرمربی تیم ملی خطاب به خبرنگاران گفت: من از شماها خواهش می‌کنم به شایعات توجه نکنید، شما باید به تیم ملی مملکتتان کمک کنید چون این تیم ملی برای همه است. امروز من اینجا هستم و فردا کسی دیگر و همه باید دست به دست هم بدهیم و کمک کنیم.

قلعه نویی گفت: از همه کسانی که مطلب می ‌نویسند، تشکر می ‌کنم و همه آنها را می‌خوانم ولی کسانی هستند که مغرضانه می ‌نویسند و حرف می زنند، به دلیل دشمنی با قلعه نویی است و می خواهند هر جوری شده قلعه نویی را بزنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.