معاون شهردار مشهد گفت: در بازدید از نمایشگاه خودرو سعی شد از تمامی مدل‌های ماشین بازدید و با مدیران کارخانه‌های سازنده صحبت شود تا بتوانیم در مدل‌های مختلف اقتصادی با خودروسازان به تفاهم رسیده و وارد پروسه بستن قرارداد شویم.

برای نوسازی ناوگان عمومی حمل و نقل اقدام می‌شود 

به گزارش قدس خراسان، محمدهادی محمدی‌مقدم اظهار کرد: حمل و نقل شهری هزینه‌هایی برای شهرداری دارد که در تلاشیم با استفاده از روش‌ها و شیوه‌های مناسب از سرمایه‌گذاران و علاقه مندان ورود به این حوزه استفاده کنیم.

معاون شهردار مشهد بیان کرد: از سرمایه گذاران و علاقمندان برای حضور فعال در پروژه‌های سرمایه گذاری و مشارکتی مختلف مدیریت شهری مشهد دعوت می‌کنیم.این حوزه شامل بحث‌های خدماتی در شهر آقا علی ابن موسی الرضا(ع) است و همچنین مباحث اقتصادی است که سعی داریم با حمایت و تایید شورای شهر آن را تضمین کنیم.

وی در ادامه درباره پروژه‌های مشارکتی حوزه حمل و نقل بیان کرد: نگاه ما این است تاجایی که بتوانیم از محل منابع غیر نقد وارد قرارداد شویم، به طوری که بهره‌برداری را به خود افراد واگذار کنیم تا از محل درآمد ناوگان حمل و نقل بتوانیم هزینه‌ها را تامین کنیم و سوبسیدی به خود کارخانه‌ها نیز بدهیم.

محمدی‌مقدم همچنین در بحث حمل و نقل عمومی نیز اظهار کرد: در بحث حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس، مینی بوس و تاکسی با شرایطی روبه رو هستیم که نیاز به نوسازی، بازسازی و یا افزایش ناوگان داریم. بر همین اساس در گذشته نیز این تعاملات بین ما و کارخانه‌های خودروسازی ایجاد و کارهای لازم نیز دراین باره انجام شده است. 

معاون شهردار مشهد تاکید کرد: در بازدید از نمایشگاه خودرو نیز که با حضور تعدادی از اعضای شورای شهر، شهردار مشهد و معاونین شهردار انجام شد سعی شد از تمامی مدل‌های ماشین بازدید و با مدیران کارخانه‌های سازنده صحبت شود تا بتوانیم در مدل‌های مختلف اقتصادی با خودروسازان به تفاهم رسیده و وارد پروسه بستن قرارداد شویم و نسبت به نوسازی ناوگان‌ها اقدام کنیم.

وی درباره نمایشگاه امسال تصریح کرد: نمایشگاه امسال مانند سال‌های گذشته بسیار پربار بود ضمن اینکه من احساس می‌کنم، امسال نسبت به سال‌های گذشته پر شورتر و از هیجان بیشتری برخوردار بود. همچنین مدل‌ها و برندهای بیشتری نیز در نمایشگاه حضور یافته بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.