بازیکن پیشین تیم ملی کشورمان می‌گوید که بعد از سال‌ها حضور در سطوح مختلف، علاقه‌ای به دنبال کردن فوتبال ایران ندارد.

ادعای جالب بازیکن سابق پرسپولیس؛ فوتبال ایران را دنبال نمی‌کنم!

به گزارش قدس آنلاین، حسین کعبی درباره وضعیت تیم ملی اظهار داشت: چند وقتی است تیم ملی و لیگ برتر ایران را دنبال نمی‌کنم. ترجیح می‌دهم بازی‌های اروپا و فوتبال کشورهای عربی مخصوصاً عربستان را دنبال کنم.

وی افزود: تیم‌های عربستانی با جذب بهترین بازیکنان، لیگی قوی تشکیل داده‌اند و این موضوع باعث شده که صداوسیما بعضی بازی‌های مهم این تیم‌ها را پوشش بدهد. بنابراین جذابیت این لیگ خیلی بالا است. طرفدار الاتحاد هستم و بازی‌های این تیم را دنبال می‌کنم.

بازیکن پیشین تیم ملی در پاسخ به این سؤال که کیفیت، علت بی‌توجهی او به لیگ و فوتبال ایران شده یا ناراحتی، تصریح کرد: از رفتارها در فوتبال ایران ناراحت نمی‌شوم، چون صاحبی ندارد. از طرف دیگر وقتی دنبال کیفیت هستید طبیعتاً کیفیت لیگ عربستان در حال حاضر بالاتر از کشور خودمان است. ترجیح می‌دهم زمانی را که می‌خواهم برای تماشا و بررسی لیگ ایران بگذارم، به خانواده‌ام اختصاص دهم.

کعبی گفت: از کودکی عضو تیم‌های پایه بودم؛ اما اگر به من احترام نگذارند، بهتر است در این فوتبال نباشم. در گذشته امثال دکتر صدر، محصص و حاج رضایی کارشناسی فوتبال کشورمان را در برنامه‌ها انجام می‌دادند. در حال حاضر شما ببینید چه اشخاصی برای کارشناسی به تلویزیون می‌آیند و چه بازی‌هایی با چه کیفیتی برگزار می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم‌های متمول عربی از جمله عربستانی‌ها متحمل شکست می‌شوند، گفت: مطمئن باشید تیم‌های ایرانی با انگیزه زیادی مقابل آنها قرار می‌گیرند و اینطور نیست که بگوییم گل‌های زیادی دریافت می‌کنند. همانطور که فولاد سال گذشته مقابل الهلال بازی خوب و قابل احترامی به نمایش گذاشت و تنها یک گل خورد.

کعبی درباره اینکه آیا محمدامین حزباوی بعد انتقال به السد قطر از لحاظ فنی و فوتبالی، پیشرفت می‌کند، یادآور شد: محمدامین حزباوی بهترین کار را انجام داد که در سن پایین از فوتبال ایران خارج شد. بعد از الهلال و الاتحاد، السد یکی از بهترین تیم‌های آسیا است. با توجه به سن کم حزباوی، او فرصت دارد و می‌تواند به فوتبال اروپا هم برسد. من در السد بازی کردم و به شرایط آنجا شناخت دارم به همین دلیل معتقدم  می‌تواند در این باشگاه موفق باشد

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.