سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: ۱۱۰ پایگاه امداد و نجات ویژه خدمت به زائران همزمان با دهه پایانی ماه صفر در محورهای استان برپا می‌شود.

۱۱۰ پایگاه امداد و نجات به زائران دهه‌پایانی صفر در خراسان رضوی خدمت می‌کنند

به گزارش قدس خراسان، علی صبوری اظهار کرد: در این قالب با مشارکت چند استان دیگر کشور ظرفیت خدمت رسانی امدادگران در خراسان رضوی به ۵۰۰ هزار نفر رسید.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی بیان کرد: ۱۰۰ نفر از امدادگران متعلق به سایر استانهای کشور هستند که ۵۰ دستگاه خودروی امدادی را برای امداد رسانی در دهه پایانی صفر نیز به همراه خود به استان خراسان رضوی می‌آورند.

وی افزود: برنامه خدمت رسانی به زائران دهه پایانی ماه صفر از ۱۶ شهریورماه آغاز می‌شود و تا ۲۶ همین ماه ادامه دارد.

صبوری بیان کرد: علاوه بر این قرارگاه مرزی دوغارون که از ۲۷ مرداد ماه با هدف خدمت به زائران خارجی اربعین راه اندازی شد، در ایام دهه پایانی ماه صفر نیز به زائران خارجی خدمت رسانی می کند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: ۲۰ نیروی امدادگر و فرهنگی هلال احمر در این ایام به زائران خارجی خدمت می کنند و پیش بینی افزایش پنج برابری زائران افغان را در این ایام نسبت به پارسال داریم.

پیش بینی ها مبنی بر ورود بیش از یک میلیون زائر پیاده در ایام دهه پایانی ماه صفر امسال شده است، در حالی که سال گذشته ۶۰۰ هزار نفر در این قالب به مشهد سفر کرده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.