معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی از حال عمومی مطلوب کارگران مصدوم کارخانه کنسانتره آهن زیرکوه خبر داد.

پیگیری وضعیت کارگران کارخانه کنسانتره آهن زیرکوه

به گزارش قدس آنلاین، سید محمدرضا طالبی، در جریان عیادت از کارگران مصدوم کارخانه کنسانتره زیرکوه که در بیمارستان امام رضا(ع) بستری هستند، در جمع خبرنگاران گفت: بروز حادثه در خط تولید کارخانه کنسانتره باعث مصدوم شدن ۶ نفر از کارگران این واحد تولیدی شد. 

 وی تصریح کرد: شش نفر از کارگران واحد صنعتی کنسانتره آهن شهرستان زیرکوه حین تعمیر یک قطعه در مخزن (عوض کردن کاشی بالمیل ) خط تولید واحد که باید پس از مدتی تعمیر شود، به علت پرت شدن قطعات ناشی از آزاد شدن ترمز مخزن دچار سانحه شدند. 

طالبی با بیان اینکه این حادثه حوالی ساعت ۱۲ امروز جمعه رخ داد، تصریح کرد: کارگران مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند که ۵ نفر آنها به صورت سرپایی درمان شدند. یک نفر از این کارگران دچار شکستگی از ناحیه پا شده که تحت مداوای تیم پزشکی است. 

وی یادآور شد: به جهت اهمیت موضوع، در اسرع وقت گروهی از متخصصین از ادارات کل صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای بررسی علل حادثه به زیرکوه اعزام می‌شوند.

 کارخانه کنسانتره آهن در سال گذشته راه‌ اندازی شده و با بازدهی مطلوب اکنون حدود ۸۲ نفر اشتغال مستقیم و ۱۵۰ نفر اشتغال غیرمستقیم دارد. 

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.