معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری مشهد گفت: دست کم ۵۰۰ بازرس و ناظر از ۱۴ مجموعه نظارتی در دهه پایانی ماه صفر نظارت بر واحدهای صنفی اطراف حرم مطهر رضوی را برعهده دارند.

۵۰۰ بازرس نظارت بر واحدهای صنفی اطراف حرم رضوی را برعهده دارند

به گزارش قدس خراسان، رضا رمضانی اظهار کرد: این ناظران از مجموعه‌های نظارتی دستگاه‌هایی مانند سازمان صنعت، معدن، تجارت، جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، اصناف مشهد، اداره غذا و دارو، استاندارد، دامپزشکی و بهداشت محیط گرد هم آمده و در چهار قرارگاه نظارتی حلقه اطراف حرم حضور دارند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری مشهد ادامه داد: این حلقه یا رینگ میدان توحید تا پایانه امام رضا (ع)، چهارراه برق و میدان عدالت را شامل شده و واحدهای صنفی گرداگرد حرم مطهر رضوی را در بر می‌گیرد.

وی گفت: مسؤولیت ۲ قرارگاه نظارتی واقع در هتل امیر ابتدای خیابان بهجت و ساختمان فرهنگی شهرداری بین طبرسی ۱۸ و ۲۰ با اصناف بوده و جهاد کشاورزی نیز مسؤولیت اصلی در سومین قرارگاه واقع در هتل حیات شرق ابتدای خیابان شارستان را عهده‌دار است.

رمضانی افزود: سازمان صمت مسئولیت چهارمین قرارگاه نظارتی واقع در چهارراه دانش شرقی، نبش شهید حنایی یک را عهده دار خواهد بود و علاوه بر این چهار قرارگاه، پایگاه بسیج شهید امانی واقع در هتل روتانا نیز با چهار قرارگاه یاد شده همکاری می‌کند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری مشهد اضافه کرد: علاوه بر پنج محل یاد شده، چهار مکان در میانه بازار و اطراف حرم رضوی طی پنج روز دهه آخر صفر به صورت شبانه روزی پذیرای شکایات احتمالی زائران و مجاوران در خصوص خدمات واحدهای صنفی پیرامون حرم رضوی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.