مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: در این فرآیند جذب نیرو در صنعت گاز کشور یک هزار و 956 نفر برای مصاحبه‌های فنی، تخصصی و روان‌شناختی پذیرفته شده‌اند که از این تعداد، ۹۴۰ نفر جذب خواهند شد.

معاون وزیر نفت: ۹۴۰ نیرو در صنعت گاز جذب خواهند شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، «مجید چگنی» در جریان بازدید از مرکز مصاحبه استخدامی برگزیدگان جذب انبوه به‌منظور استخدام در این شرکت گفت: تاکنون در بحث جذب انبوه اقدام‌های خوب، نو و علمی از سوی منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران انجام شده که قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: نیروی انسانی است که پایه‌های اصلی یک سازمان را بنا می‌کند و سبب پیشرفت آن می‌شود، لذا جذب نیروی انسانی متخصص و متعهد برای هر سازمان مهم‌ترین اقدام به‌شمار می‌رود.

معاون وزیر نفت در امور گاز با بیان اینکه در این روند، شایسته‌گزینی حرف نخست را می‌زند، تأکید کرد: این مهم، به‌ویژه در صنعتی مانند گاز که جنبه حیاتی برای کشور دارد، بیشتر خود را نشان می‌دهد زیرا این افراد بعدها سکان‌دار اجرای مأموریت‌های مهم در حوزه انرژی می‌شوند.

چگنی گاز را منبع تأمین انرژی بیش از ۷۰ درصد از صنایع کشور اعلا کرد و توضیح داد: بیش از ۱۵۱ هزار صنعت خرد و کلان که برای کشور تولید و اشتغال را به ارمغان می‌آورند، با انرژی گاز تأمین می‌شوند، انتخاب شایسته و بجای افراد برای در دست گرفتن این سکان بزرگ تأمین منبع انرژی به‌عنوان امانت بزرگ مردم، بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: هرچه در این بخش‌ها، نظم و آموزش بیشتر باشد، بی‌شک از سازمانی فعال‌تر، پویاتر و رو به جلوتری بهره‌مند خواهیم بود؛ در غیر این صورت، سازمان به ایستایی کامل می‌رسد.

مدیرعامل شرکت گاز ایران ‌با بیان این‌که صنعت گاز به جهت اهمیت حیاتی، رقیبی در کشور ندارد، تصریح کرد: این مهم ما را وامی‌دارد که در انتخاب افراد، نهایت دقت را به کار گرفته و افرادی را جذب سازمان کنیم که در تراز صنعت گاز باشند و بتوانیم به مرور، دغدغه‌های موجود در این صنعت را برطرف کنیم.

چگنی با بیان اینکه شبکه‌ای از متخصصان صنعت گاز مسئولیت مصاحبه با برگزیدگان آزمون را بر عهده دارند، گفت: حضور افراد خبره در فرآیند مصاحبه سبب خواهد شد که افراد برگزیده با سطح دانشی بالا و کیفیت مطلوبی جذب شوند که آینده صنعت حیاتی گاز را رقم خواهند زد.

به گفته وی، به همین دلیل، بالاترین استانداردها در فرآیند مصاحبه با افراد در نظر گرفته شده؛ ازجمله این‌که افزون بر مصاحبه فنی و تخصصی، مصاحبه‌های روانشناختی نیز برگزار می‌شوند.

معاون وزیر نفت در امور گاز در پایان، اظهار کرد: با توجه به درس ‌آموخته‌های این دوره از ارزیابی، باید با شناخت بیشتر در فرآیندهای بعدی شرکت کرده تا بتوانیم فرآیند جذب، شناسایی و به‌کارگیری جوانان فعال و پویا را به خوبی طی و بهترین‌ها را جذب این صنعت حیاتی کنیم.

براساس این گزارش، سیروس امیری، مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران و معاونان وی در بخش‌های معاونت اداری و پشتیبانی، معاونت تجهیز و توسعه و آموزش و تجهیز نیروی انسانی همچنین حسین قمی، رئیس تأمین نیروی انسانی شرکت ملی گاز در این بازدید گزارشی از روند فرآیند جذب و استخدام انبوه درصنعت گاز ارائه کردند.

در این فرآیند جذب، ۱۹۸۶ نفر برای مصاحبه‌های فنی، تخصصی و روان‌شناختی پذیرفته شده‌اند که از این تعداد، ۹۴۰ نفر جذب خواهند شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.