مجمع جهانی بیداری اسلامی تاکید کرد: هتک حرمت بانوان شجاع و بی دفاع فلسطینی در استان الخلیل نقض آشکار حقوق ملت بزرگ فلسطین است و مسببان آن باید منتظر پاسخ کوبنده نسبت به این حرکت جنایتکارانه باشند.

مجمع جهانی بیداری اسلامی: صهیونیست‌ها منتظر پاسخ کوبنده نسبت به هتک حرمت بانوان فلسطینی باشند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، مجمع جهانی بیداری اسلامی در پی هتک حرمت نظامیان صهیونیست به بانوان فلسطینی، با صدور بیانیه‌ای این اقدام وحشیانه را محکوم و از مجامع بین‌المللی، گروهای مقاومت، مسلمانان آزادیخواه و شخصیت ها خواست تا پیروزی نهایی و شکست قطعی رژیم ظالم صهیونیستی، از هیچ کوششی دریغ ننمایند.

متن کامل بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

هتک حرمت بانوان شجاع و بی دفاع فلسطینی در استان الخلیل نقض آشکار حقوق ملت بزرگ فلسطین است و این مهم موضوعی نیست که بتوان از آن گذشت و مسببان آن باید منتظر پاسخ کوبنده نسبت به این حرکت جنایتکارانه باشند. 

رژیم صهیونیستی در این روزها هر چه که به دوران پایان خود نزدیک می شود به مثال کسی است که در باتلاق گرفتار گردیده و در حال غرق شدن است و لذا با انجام جنایات وحشیانه سعی در منحرف کردن افکار عمومی دارد. 
بی تردید ملت های مسلمان امروز  نسبت به ماهیت جنایتکار و خبیث این رژیم جعلی آگاه تر  هستند و از همین رو شاهد هستیم که این رژیم غاصب در انزوای بیشتری قرار گرفته به نوعی که حتی روز به روز در حال از دست دادن هم‌پیمانان منطقه‌ای خود نیز می باشد. 

این  نکته بیان گر واقعیتی است که رژیم صفاک صهیونیستی به دوران پایانی خود نزدیک شده و کشورهای اسلامی منطقه باید با هوشیاری نسبت به عدم عادی سازی روابط اقدام کنند زیرا بر هر ملت آزاده و مسلمانی آشکار است که سرانجام رابطه با رژیمی که حتی به ابتدایی ترین اصول و حقوق انسانی پایبند نیست مطلقا نمی تواند مورد اعتماد باشد.

مجمع جهانی بیداری اسلامی ضمن محکوم کردن هتک حرمت بانوان شریف و شجاع فلسطینی و ملت مظلوم فلسطین از مجامع بین‌المللی، گروهای مقاومت، همه مسلمانان آزادیخواه و شخصیت ها می‌خواهد که تا پیروزی نهایی و شکست قطعی رژیم ظالم صهیونیستی، از هیچ کوششی دریغ ننموده، تا فتح و نصرت کامل الهی نصیب ملت در رنج و ستم فلسطین قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.