نمایشگاه گروهی عکس در مسیر بهشت با موضوع لحظات ناب تشرف زائران پیاده و فعالیت خدمتگزاران حضرت رضا (ع) در ایستگاه استقبال از زائرین پیاده منطقه ۷ شهرداری مشهد برگزار می‌شود.

نمایشگاه گروهی عکس «در مسیر بهشت» در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش قدس خراسان، یاسین حقیقی خیرآبادی اظهار کرد: این نمایشگاه به کوشش شهرداری منطقه ۷ مشهد و گروه فرهنگی، هنری و گردشگری گشتنامک روز سه‌شنبه ۲۱ شهریورماه ساعت ۱۷ در محل ابتدای ورودی مشهد (مقابل پلیس‌راه مشهد-نیشابور) - جنب اداره هواشناسی - ایستگاه استقبال از زائرین پیاده واقع در مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی افتتاح خواهد شد.

دبیر رویداد هنری در مسیر بهشت افزود: در این نمایشگاه ۳۰ اثر از ۱۷ هنرمند عکاس به نمایش گذاشته خواهد. در فراخوان این نمایشگاه ۲۸ عکاس اقدام به ارسال اثر کرده بودند که در مجموع بیش از ۲۳۰ اثر توسط شرکت کنندگان به دبیرخانه این رویداد رسیده است.

وی با اشاره به اسامی راه‌یافتگان افزود: ترکیب راه‌یافتگان به نمایشگاه شامل عکاسان خبری، آزاد، دانشجو و اساتید رشته عکاسی است که اسامی این افراد به ترتیب حروف الفبا، امیر مهدی اسدی. یونس باوفا. معصومه بختیاری. احمد تاجی. ایمان جنتی. مهدی جوادی شاد. کاظم حاجی آقاجانی. مرتضی حیدریان مهر. مهدی عقیقی. سید علی علوی. مهدیه غفوریان. منیژه فردوسی. حدیث فقیری. سید حسین کامشاد. زینب لطفی. قدیر وقاری شورچه و مهدی وقاری شورچه است.

حقیقی ضمن قدردانی از تیم اجرایی دبیرخانه بخاطر تلاش‌های بی‌وقفه جهت پیگیری امور نمایشگاه که خود نیز جزو جامعه عکاسان هستند، به گستره شهرهای شرکت‌کننده اشاره کرد و گفت: عکاسان شرکت‌کننده در رویداد شامل ۱۳ آقا و ۱۵ خانم بودند که از شهرهای مشهد - قوچان و شهرکرد اقدام به ارسال اثر برای دبیرخانه نمایشگاه نمودند.

دبیر رویداد هنری در مسیر بهشت در پایان به علت و محل برگزاری این نمایشگاه پرداخت و مطرح کرد: در فراخوان از هنرمندان عکاس خواسته شده بود تا عکس‌هایی که طی سال‌های گذشته از زائران پیاده حضرت رضا(ع) ثبت کرده بودند را برای اکران ارسال کنند تا بتوان با برپایی نمایشگاه در ایستگاه استقبال از زائرین پیاده، این آثار را برای خود شرکت‌کنندگان در مراسم پیاده‌روی دهه آخر صفر به نمایش گذاشت و حس و حال سال‌های گذشته برای افرادی که امسال نیز مجدداً خود را برای مراسم شهادت حضرت رضا(ع) به مشهد می‌رسانند، زنده شود و سختی این راه برایشان شیرین شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.