مدیرعامل باشگاه تراکتور پس از اتمام نشست کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از اشاره به مسائل مطرح امتناع و در عین حال اعتراضات پُرسروصدا در این نشست را هم تکذیب کرد.

کنایه نصیرزاده به مدیران سپاهان:منتظر اخبار داغ باشید!

به گزارش قدس آنلاین، شکایت باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال، پیکان و تراکتور تبریز از باشگاه سپاهان به دلیل عدم رعایت سقف قرارداد باعث شد اعضای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امروز برای رسیدگی به آنها نشستی را داشته باشد.

هوشنگ نصیرزاده در پایان این جلسه کمیته انضباطی در جمع خبرنگاران گفت: انتظار نداشته باشید که من جزئیات جلسه را برای شما بگویم. ما حتی گوشی کسانی که در جلسه بودند را گرفتیم تا اخباری به بیرون درز پیدا نکند ضمن اینکه به تمام کسانی که حضور داشتند زمان مناسب داده شد تا بتوانند به دفاعیات خود بپردازند.

مدیرعامل باشگاه تراکتور افزود: جزئیات جلسه به بیرون راه پیدا نخواهد کرد تا رأی به مشکل برخورد نکند. آقای حسن زاده جلسه را به خوبی مدیریت کرد تا همه بتوانند از حقوق‌شان دفاع کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود در جلسه صدای اعتراض بلند شده است گفت: چنین چیزی وجود نداشت. هر کس در زمان تعیین شده صحبت کرد و اعتراض‌ها بیشتر به نحوه قرارداد سال اول و دوم سپاهان بود که مدعی بودند این باشگاه مقررات را دور زده است که این موضوع به طور حتم در کمیته انضباطی مشخص خواهد شد.

نصیرزاده در پاسخ به این سوال که یکی از آقایان که از جلسه بیرون آمده بود گفته است کسر امتیازی وجود ندارد و تنها جرایم مالی صورت خواهد گرفت، گفت: به دوستمان سلام برسانید و بگویید همه چیز اتفاق خواهد افتاد.

وی در پاسخ به این پرسش که «چرا این قانون به گونه‌ای نوشته شده است که برخی می‌خواهند آن را دور بزنند؟»، گفت: دور زدنی در قانون وجود ندارد و کسی هم نمی‌تواند قانون را هم دور بزند. رأی صادره عادلانه خواهد بود و این اولین بار است که ما در جلسه در خصوص بودجه صحبت کردیم.

نصیرزاده در پایان خاطرنشان کرد: به طور حتم عدالت رعایت خواهد شد و طبق مقررات، قانون برای همه یکسان خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.