مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان گفت: افرادی که در بورس دانش پذیرفته می‌شوند اگر پویایی خود را حفظ کنند در مقاطع تحصیلی بعدی خود می‌توانند از بورس دانش استفاده کنند.

پذیرفته شدگان بورس دانش با حفظ پویایی می‌توانند در تمام مقاطع تحصیلی بورسیه شوند

محمد محمدی مسعودی در خصوص بورس دانش و صنعت و مشاغل گفت: هدف از بورس دانش، تشویق و هدایت استعدادهای برتر نظام آموزش و پرورش کشور برای ورود به رشته‌های دارای اولویت در حوزه‌های علوم پایه، علوم انسانی، فنی و مهندسی، سلامت و هنر است. 

وی ادامه داد: از مزایای بورس دانش می‌توانیم به پرداخت مقرری ماهیانه ۵ میلیون تومان به مدت ۴ سال به دانشجو اشاره کنیم. 

مسعودی تصریح کرد: بر اساس آیین نامه بورس دانش، افرادی که در بورس دانش پذیرفته می‌شوند اگر پویایی خود را حفظ کنند در مقاطع تحصیلی بعدی خود می‌توانند از بورس دانش استفاده کنند. 

مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان با بیان اینکه در مجموع ۲۹ تیم برای مصاحبه بورس دانش به دانشگاه‌ها اعزام خواهد شد؛ اظهار کرد: هدف ما این است که از طریق بورس دانش بتوانیم بخشی از نیروهای نخبه و مستعد را به سمت علوم بنیادی و پایه سوق دهیم، بنابراین در مجموع ۲۹ تیم به دانشگاه‌ها اعزام خواهند شد تا به بررسی داوطلبان بورس دانش بپردازند تا در نهایت افرادی که استحقاق دریافت این بورس را دارند بتوانند از آن بهره‌مند شوند. 

مسعودی در خصوص بورس صنعت و مشاغل «سایپا» گفت: گروه صنعتی سایپا بنا دارد بهترین‌ها را از طریق کنکور جذب نماید. 

مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان با بیان اینکه ۹ تیم به صورت یکپارچه در شرکت سایپا یدک به عنوان مصاحبه کننده حضور خواهند داشت؛ خاطر نشان کرد: امیدواریم صنایع بتوانند از این ظرفیت ایجاد شده در نظام آموزش عالی بهره کافی را ببرند و نیروی مورد نیاز خود را از بین بهترین‌های کنکور تامین کنند.

منبع: خبرگزاری ایلنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.