تیم فوتبال منچسترسیتی در روز بازگشت پپ گواردیولا موفق شد با نتیجه ۳ بر یک وستهام را مغلوب کند.

کامبک سیتی برابر چکش‌ها در روز بازگشت گواردیولا

به گزارش قدس آنلاین، دیدار تیم‌های وستهام و منچسترسیتی از هفته پنجم لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (شنبه) در ورزشگاه المپیک لندن با قضاوت اندلی مدلی برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۳ بر یک منچسترسیتی به پایان رسید.

در حالی که شاگردان پپ گواردیولا صاحب توپ و میدان بودند در دقیقه ۷ ضربات متعدد بازیکنان منچسترسیتی را آرئولا و سوچک از خط دروازه دفع کردند. بر خلاف جریان بازی در دقیقه ۳۶ جیمز وارد پراوز با یک ضربه سر شیرجه روی ارسال کوفال دروازه ادرسون را باز کرد. گل اول وستهام در حالی به ثمر رسید که ارلینگ هالند مهاجم تیم فوتبال منچسترسیتی در عین ناباوری ۲ موقعیت دروازه خالی را از دست داد.

کامبک سیتی برابر چکش‌ها در روز بازگشت گواردیولا

منچسترسیتی به محض شروع نیمه دوم موفق شد در دقیقه ۴۶ روی حرکت انفرادی جرمی دوکو روی پاس خولین آلوارز گل تساوی را به ثمر برساند. پس از برخورد شوت خولیان آلوارز به تیر دروازه، آرئولا در دقیقه ۵۴ ضربه آکروباتیک ارلینگ هالند را به زیبایی مهار کرد. دقیقه ۶۰ نوبت به ادرسون رسید تا با مهاری زیبا، مانع از گل شدن ضربه سر زوما شود.

کامبک سیتی برابر چکش‌ها در روز بازگشت گواردیولا

در دقیقه ۷۶ روی پاس هوشمندانه خولیان آلوارز و فرار برناردو سیلوا، هافبک پرتغالی گل دوم سیتیزن‌ها را به ثمر رساند. در دقیقه ۸۶ بالاخره پای ارلینگ هالند به گلزنی باز شد؛ پس از ناکامی در موقعیت‌های مختلف، ترمیناتور نروژی روی پاس برناردو سیلوا گل سوم منچسترسیتی را به ثمر رساند.

با این نتیجه منچسترسیتی ۱۳ امتیازی شد و در صدر جدول لیگ برتر انگلیس قرار گرفت در مقابل وستهام با ۱۱ امتیاز در رتبه پنجم ایستاد.

نتایج سایر دیدارهای این ساعت لیگ برتر انگلیس به شرح است:

استون‌ویلا ۳ - کریستال‌پالاس یک

فولام یک - لوتون صفر

منچستریونایتد یک - برایتون سه

تاتنهام ۲ - شفیلدیونایتد یک

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.