۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹
کد خبر: 916677

وزیر ورزش و جوانان گفت: بسکتبال ایران در حال پوست‌اندازی است و ما هم از این شرایط حمایت می‌کنیم.

هاشمی: بسکتبال ایران درحال پوست‌اندازی است

به گزارش قدس انلاین به نقل از فارس، کیومرث اهشمی در حاشیه تمرین تیم ملی بسکتبال در مورد اینکه آیا می‌توان به حمایت جدی از این رشته در دوران وزارت او امیدوار بود، اظهار داشت: این نیازها در همه رشته‌ا وجود دارد. همه فدراسیون‌ها دنبال این هستند تاسیسات و اماکن بیشتری داشته باشند. فقط در تهران این سالن‌ها را نداریم. در اکثر استان‌ها بسکتبال جزو رشته‌های خوب ما است و سالن‌های خیلی خوبی دارد. اینکه بخواهد به این موضوع اضافه شود، در کنار طرحی که رئیس جمهور اعلام کرد که مجموعه ورزشی زده شود، سالن‌های چند منظوره متعددی خواهیم داشت تا ان‌شاالله بسکتبال هم بتواند از این ظرفیت بهره مند شود.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که آیا پاداش ویژه‌ای به اعضای تیم ملی پرداخت خواهد شد، عنوان کرد: قبلا از طرف وزارت اعلام شده، کمیته ملی المپیک پاداش سکو را می‌دهد. روی هم اگر مقام اول بگیرند، هر نفر یک و نیم میلیارد تومان پاداش طلا می‌گیرد. این وظیفه است که وزارت ورزش و کمیته المپیک در چارچوب چیزی که اعلام شده حمایت لازم را داشته باشند.

وی در خصوص اینکه تیم‌هایی مثل لبنان و ژاپن در بسکتبال خیلی رشد کرده‌اند و آیا وزارت برای حضور افراد با دانش در ایران حمایت می‌کند، گفت: ما حمایت می‌کنیم. تیم در حال پوست اندازی است. تیمی که اعزام می‌شود تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است. طبیعی است که این شرایط باید ادامه پیدا کند تا به ایده‌آل خودش برسد.

ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.