رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان فارس محدودیت‌های ترافیکی رژه نیروهای مسلح در روز ۳۱ شهریور در شیراز را اعلام کرد.

اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه ۳۱ شهریور در شیراز

به گزارش قدس آنلاین، همزمان با سراسر کشور و در نخستین روز هفته دفاع مقدس، رژه نیروهای مسلح در بلوار پاسداران شیراز برگزار خواهد شد.

صادق سلیمی امروز، ۳۰ شهریورماه با اشاره به در پیش‌رو بودن هفته دفاع مقدس گفت: همزمان با سراسر کشور رژه نیروهای مسلح در طلیعه هفته دفاع مقدس و روز جمعه، ۳۱ شهریورماه در شیراز برگزار خواهد شد.

وی افزود: به دلیل برگزاری رژه، شاهد حضور گسترده مردم و حجم سنگین تردد در معابر خواهیم بود که در این راستا پلیس راهنمایی و رانندگی با آمادگی کامل اقدامات لازم برای ایمن‌سازی و روان‌سازی ترافیک در کلیه معابر منتهی به مراسم رژه را انجام می‌دهد.

سلیمی در تشریح محدودیت‌های ترافیکی رژه ۳۱ شهریورماه اظهار کرد: محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۶ صبح روز جمعه در مسیرهای فرهنگ شهر به سمت بلوار پاسداران روی پل معلم، میدان معلم به سمت بلوار پاسداران اعمال خواهد شد.

همچنین این محدودیت‌ها در مسیرهای بلوار محلاتی جنوبی به سمت بلوار پاسداران، خیابان سبحانی به سمت بلوار پاسداران، بلوار پاسداران روی پل غیر همسطح یادگار امام (ره) به سمت تقاطع معلم و بلوار مطهری جنوبی ورودی کنارگذر به سمت بلوار پاسداران(راستگرد و پل یادگار امام) اعمال می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.