معاون هماهنگ کننده سپاه پاسدران انقلاب اسلامی گفت: ملت شجاع ایران مصمم به گرفتن انتقام از عوامل شهادت سردار سرفراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی است.

سردار نقدی: ملت ایران مصمم به گرفتن انتقام از عوامل شهادت سردار سلیمانی است / آمریکا راهی جز خروج از منطقه ندارد

به گزارش قدس آنلاین، سردار " محمدرضا نقدی " روز جمعه در جمع شهروندان و نیروهای مسلح استان یزد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: آمریکایی‌ها و دشمنان ملت ایران باید بدانند که ما از عوامل به شهادت رساندن شهید سلیمانی انتقام می‌گیریم.

وی ادامه داد: آمریکا راهی جزو خروج از منطقه و تخلیه پایگاه‌های تصرفی و اجباری خود ندارد تا بیشتر از این دچار ذلت و حقارت نشده باید از منطقه خارج شود و ملت ایران و جبهه مقاومت تا آخرین لحظه ماموریت دینی و انقلابی خود را انجام می‌دهند و دیگر جایی برای حضور آمریکایی‌ها در این منطقه وجود ندارد.

سردار نقدی: ملت ایران مصمم به گرفتن انتقام از عوامل شهادت سلیمانی است

نقدی تصریح کرد: امروز به برکت خون شهیدان و دلاوری رزمندگان اسلام، جمهوری اسلامی در جایگاه رفیعی قرار دارد و روز به روز قدرت نظام در ابعاد مختلف نظامی و اقتصادی افزایش پیدا می کند.

معاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: ما ملتی قوی و آماده برای دفاع از حق ،حقیقت ، عدلت و کرامت انسانی هستیم و با الگوگیری از دفاع مقدس به راه خود در دفاع از ولایت و کیان اسلامی ادامه می‌دهیم .

نقدی گفت: ملت ایران از بدو پیروزی انقلاب اسلامی با تکیه بر دین و اهداف الهی مقابل استکبار ایستاده و همچنان به راه خود ادامه می‌دهد.

همچنین سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و دفاع مقدس بر آمادگی نیروهای نظامی و انتظامی استان در حراست از اهداف انقلاب اسلامی تاکید کرد.

هفته دفاع مقدس از امروز با بیش از ۲ هزار برنامه در استان یزد آغاز شد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۳۲۰ هزار بسیجی و ۵۰ هزار رزمنده دوران دفاع مقدس دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.