رژه اقتدار نیروهای مسلح استان سمنان با حضور یگان‌های نمونه ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج در سمنان برگزار شد.

رژه نیروهای مسلح در سمنان برگزار شد/ اوج نمایش اقتدار

به گزارش قدس آنلاین، رژه نیروهای مسلح شامل یگان‌های نمونه ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی و همچنین بسیج، با هدف نمایش اقتدار ایران اسلامی در عرصه‌های رزمی و دفاعی، در بلوار امیر کبیر شهر سمنان برگزار شد.

این مراسم به صورت سنتی به میزبانی لشگر ۵۸ تکاور شاهرود و سپاه پاسداران برگزار می‌شد که امسال به مرکز استان منتقل شده و صحنه‌های زیبایی از اقتدار یگان‌های مسلح را به نمایش گذاشته است.

استاندار سمنان به عنوان سخنران این مراسم ضمن اشاره به برگزاری کنگره سه هزار شهید استان در بهار سال آتی گفت: استان سمنان با تقدیم سه هزار شهید دوران دفاع مقدس و انقلاب، سهم و نقش آفرینی ویژه‌ای داشته است.

سید محمدرضا هاشمی با بیان اینکه دفاع مقدس برای ما یک دانشگاه بصیرتی است، ابراز کرد: هشت سال دفاع مقدس موجب تقویت خودباوری و شکوفایی استعدادها در بخش‌های مختلف شد.

وی با بیان اینکه رشد فضیلت‌های اخلاقی و معنوی دیگر موضوعی است که دفاع مقدس برای ما به ارمغان آورد، تاکید داشت: دوران دفاع مقدس صحنه‌های عشق و دلباختگی مردم ما را به اسلام و کشورشان به رخ کشید.

استاندار سمنان ایثار و شهادت را دستاورد دوران دفاع مقدس دانست و گفت: امروز به برکت آن دستاوردها و خون شهدا است که ایران اسلامی در زمره مقتدرترین کشورهای دنیا محسوب می‌شود و ما در هر زمینه‌ای شاخص ترین شاخص‌های دنیا را به خود اختصاص داده‌ایم.

هاشمی با بیان اینکه ایران امروز عزت مندانه در اوج اقتدار ایستاده است، ابراز داشت: ایران هشتمین کشور دنیا در تولیدات و صادرات تسلیحات نظامی است و این امر نشان از اقتدار و عظمتی دارد که ملت ایران اسلامی دارند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.