افراد نزدیک به «بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با هشدار به «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم تاکید کردند که دادن هرگونه امتیاز به فلسطینی‌ها در چارچوب توافق با عربستان منجر به انحلال کابینه می‌شود.

هشدار طرفداران بن گویر به نتانیاهو درباره روابط با عربستان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، حامیان بن گویر در اظهاراتی نسبت به دادن هرگونه امتیاز به فلسطینی‌ها هشدار و تاکید کردند که این امر منجر به منحل شدن کابینه می‌شود.

این صهیونیست‌های نزدیک‌ به بن گویر اضافه کردند که اگر به طور عملی دادن امتیاز و نقض حاکمیت رژیم صهیونیستی را آغاز کنند، بنی گانتس وزیر جنگ اسبق این رژیم وارد صحنه شده و به جای کابینه کنونی، کابینه وحدت داخلی تشکیل خواهد داد.

این افراد تاکید کردند که نتانیاهو خیرخواه کابینه رژیم صهیونیستی است اما حزب «عوتسما یهودیت» به رهبری بن گویر، صلح در برابر زمین و یا صلح در برابر نقض حاکمیت رژیم صهیونیستی را نخواهد پذیرفت.

بر اساس این گزارش، پیشتر ۱۳ نماینده از حزب لیکود قبل از دیدار نتانیاهو با جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا، به وی پیام و هشدار دادند که صلح باید در مقابل صلح باشد نه دادن زمین.

نتانیاهو در اظهارات خود در نشست مجمع عمومی سازمان ملل تاکید کرد که رژیم صهیونیستی در حال نزدیک شدن به یک توافق صلح با عربستان است.

این در حالی است که برخی رسانه ها اعلام کردند که ریاض برای توافق با تل‌آویو، دادن برخی امتیازها به مردم فلسطین را پیش شرط قرار داده است.

نتانیاهو روز جمعه در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفته بود: (رژیم) اسرائیل منافع مشترک زیادی با کشورهای عربی دارد که امکان برقراری صلح گسترده‌تر را فراهم می‌کند. صلح با کشورهای عربی شانس دستیابی به صلح با فلسطینی‌ها را افزایش می‌دهد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین گفته بود: فلسطینی‌ها نباید حق وتوی توافقنامه‌های عادی سازی روابط میان ما با کشورهای عربی را داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.