اعتقاد داریم ورزش ایران باید در رشته‌های تیمی بهترین عملکرد را از خود به‌جا بگذارد

ارسلان مطهری: مهم‌ترین مدال تیمی را می‌خواهیم / باید بیش از این‌ها مورد حمایت قرار بگیریم

به گزارش قدس آنلاین، مهاجم استقلال یکی از بازیکنان بزرگسال تیم المپیک ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو است. مطهری که در لیگ عملکرد مطلوبی به همراه استقلال داشته، در بازی‌های آسیایی نیز تبدیل به یکی از گلزنان تیم المپیک ایران شده است. ارسلان درباره انگیزه‌های تیم المپیک ایران برای رسیدن به قهرمانی بازی‌های آسیایی می‌گوید: «ما تیم خوب و یکدستی داریم. همه همدل هستیم که قهرمانی این دوره از مسابقات را بدست آوریم. خدا را شکر بازی‌ها را خوب شروع کردیم. در چنین تورنمنت‌هایی که شناخت از رقبا بسیار اندک است، مهم این است در بازی‌های مقدماتی به امتیازات کافی برسی تا صعود کنی. این اتفاق در تیم ایران رخ داده است و ما حالا خودمان را آماده تقابل با تیم‌های قوی‌تر مرحله بعد می‌کنیم».

 از مطهری درباره اینکه کدام تیم‌ها را مدعی قهرمانی این دوره می‌بیند، پرسیدم که او این پاسخ را داد: «عربستان در هفته نخست با ما بازی کرد و تیم خوبی بود. آن‌ها فوتبال شناوری داشتند اما ما در آن بازی شایسته کسب پیروزی بودیم و اگر موقعیت‌هایمان گل می‌شد سه امتیاز آن بازی را هم می‌گرفتیم. با این حال فکر می‌کنم عربستان در مرحله بعد نیز یکی از تیم‌های پرشانس برای صعود به فینال است. بازی‌های دیگر تیم‌های حاضر در المپیک آسیایی را دیدیم. به اعتقاد من باید روی تیم‌های ژاپن و کره جنوبی حساب کنیم. آن‌ها تیم‌های خوبی را به این دوره از رقابت‌ها آورده‌اند».

مطهری دستیابی به مدال طلای بازی‌های آسیایی را دستاوردی مهم برای کاروان اعزامی ورزش ایران به هانگژو می‌داند: «درست است در سال‌های اخیر تیم‌های حاضر در المپیک آسیایی از بازیکنان رده‌های سنی خود استفاده می‌کنند، اما در هانگژو وقتی صحبت از ورزش‌های تیمی می‌شود همه تأکید می‌کنند مدال طلای این مسابقات ارزش بیشتری در مقایسه با دیگر مدال‌های ورزش‌های تیمی دارد و امیدوارم با حمایت مردم بتوانیم مدال طلا را به مردم هدیه دهیم تا مهم‌ترین مدال ورزش تیمی به ایران تعلق بگیرد. ما این بازی‌ها را کاملاً جدی می‌گیریم و اعتقاد داریم ورزش ایران باید در رشته‌های تیمی بهترین عملکرد را از خود به‌جا بگذارد». 

مطهری درپایان حرف‌هایش درباره اینکه گفته می‌شود به این تیم بی‌توجهی شده، این توضیحات را داد: «باید نگاه‌ها تغییر کند. ما با لباس ملی این کشور به هانگژو رفتیم و باید بیش از این‌ها مورد حمایت قرار بگیریم. البته شاید هم شروع زودهنگام بازی‌های فوتبال دلیل این موضوع باشد اما آرام‌آرام صحنه بازی‌های فوتبال آسیایی داغ‌تر خواهد شد و ما هم توقع حمایت بیشتری داریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.