فرمانده انتظامی مراغه به کشف محموله داروی قاچاق از یک دستگاه وانت نیسان به ارزش۲ میلیارد ریال اشاره کرد و گفت: این میزان داروی خارجی حین گشت‌زنی پلیس آگاهی در محور مراغه - هشترود کشف و ضبط شد. 

کشف ۲ میلیارد ریال داروی خارجی قاچاق در مراغه 

به گزارش قدس انلاین، سرهنگ «توحید فارسی» تعداد این داروها را چهار هزار و ۱۴۰ قلم عنوان کرد و افزود: در این زمینه خودرو مربوطه توقیف و راننده آن نیز دستگیر، و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۲ میلیارد ریال داروی خارجی قاچاق در مراغه  سرهنگ توحید فارسی، فرمانده انتظامی مراغه

وی همچنین به کشف بیش از ۲ هزار و ۴۰۰کیلوگرم کود شیمیایی قاچاق طی روزهای اخیر اشاره کرد و ادامه داد: ماموران پاسگاه آیت‌الله غفاری نیز این میزان کود را حین گشت‌زنی هدفمند در محور مراغه - هشترود از یک دستگاه نیسان کشف و ضبط کردند.

وی تعداد و میزان کودهای قاچاق را ۵۰ کیسه ۵۰ کیلوگرمی , در مجموع به وزن ۲ هزار و ۴۰۰ کیلوگرم عنوان کرد و اظهار کرد: طبق نظر کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده ۱۵۰ میلیون ریال برآورد شد.

وی این را هم بیان کرد که پلیس با تمام توان و با به‌کارگیری حداکثری امکانات خود با پدیده شوم قاچاق مبارزه می‌کند و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در زمینه قاچاق کالا و اقلام ممنوعه با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.