مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، می‌گوید به باور بازیکنانش اعتماد دارد و آن‌ها از این شرایط خارج می‌شوند.

اعتراف پوچتینو: لیاقت چلسی بیشتر از این‌هاست!

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ورزش سه"، چلسی در بازی دور سوم جام اتحادیه فردا میزبان برایتون خواهد بود.

آبی‌ها در رده چهاردهم جدول لیگ برتر انگلیس حضور دارند و شرایط مناسبی را با گذشت 6 هفته فصل جدید لیگ برتر سپری نمی‌کنند.

مائوریسیو پوچتینو در نشست خبری پیش از این بازی گفت:"این(جام اتحادیه) یکی از اهداف ما در فصل است. باید فکر کنیم که این یک فرصت برای کسب یک جام است. البته شاید بعد از بازی یکشنبه احساسات ما در بهترین حالت ممکن نباشد، اما باید به بازیکنان روحیه و اعتماد به نفس بدهیم تا وضعیت ما تغییر کند. دیروز خیلی صحبت کردیم و سعی کردیم اعتماد به نفس بیشتری به تیم بدهیم."

تاثیر کسب یک برد در روحیه چلسی؟

ما خوب بازی می کنیم، فقط جلوی دروازه دقیق نیستیم. این چیزی است که ما باید اصلاح کنیم و سعی کنیم اعتماد به نفس بیشتری به بازیکنان خط حمله بدهیم. مهم ترین مشکل ما گل زدن است.

آیا آرماندو بروخا در ترکیب اصلی خواهد بود؟

نه، او به زمان نیاز دارد. 20، 30، 35 دقیقه شاید بتواند کمک کند. او کامل آماده نیست.

جدایی برونو سالتور؟

تصمیمی بین باشگاه و برونو بود. او به کادر مربیگری من تعلق نداشت و این بهترین تصمیم برای او و باشگاه است.

حضور بهداد اقبالی در رختکن؟

وقتی که مالکان باشگاه به رختکن می‌آیند را دوست دارم. نحوه برخورد آن‌ها با بازیکنان بسیار مهم است. آن‌ها آمدند و با ما صحبت کردند، آن‌ها این کار پیش از بازی با لیورپول و لوتون تاون و ناتینگهام فارست نیز انجام دادند. ما در مورد بازی‌ها صحبت می‌کنیم. من آن را بد نمی‌بینم. برای من همیشه خوب است که با ما شریک شوند و به دیدار بازیکنان بیایند. فکر می کنم که آن‌ها در وضعیت بسیار خوبی هستند و ما خوشحالیم که وقت خود را با ما به اشتراک گذاشتند.

سخنرانی کردید؟

نه واقعا، اما دوشنبه و سه شنبه خیلی صحبت کردیم. البته این تصمیم من است، من یا کاپیتان. این کار صاحب‌خانه نیست که به رختکن بیاید و سخنرانی کند. آن‌ها به خوبی می دانند که چگونه باید رفتار کنند.

چگونه اعتماد به نفس به دست می‌آورید؟

اعتماد به نفس از یک جنبه مربوط به گلزنی است. تیم به نحوه بازی ما روحیه و اعتقاد نشان می دهد. ما در دو روز گذشته زیاد صحبت می کردیم و سخت کار می کنیم و مثبت هستیم. وقتی فصل را شروع می کنید، همیشه به بهترین سناریو برای یک تیم فکر می کنید. در شرایط مختلف ما در بهترین وضعیت نیستیم. مهم تجربه داشتن و حفظ آرامش، شناسایی مشکل است. مشکل این است که ما در مقابل دروازه حریف دقیق نیستیم.

چیلول اخیراً نیمکت نشین شده است؟

من از او و نحوه بازی‌ای که انجام می‌دهد، بسیار خوشحالم. او تعادل بسیار خوبی را برای تیم فراهم می کند. چیلول این امکان را دارد که فردا بازی کند. شاید از او در بهترین موقعیتش استفاده نمی‌کردیم، زیرا او یک وینگر بود.

کار سخت‌تر از حد انتظار؟

بدتر از چیزی که فکر میکردم نیست. فکر می کنم ما همیشه می دانستیم که پروژه جدید همواره دشوار است. این دوره سناریویی بدتر از آن چیزی است که بتوانیم برای پیش بینی شرایط فکر کنیم. به نظر می رسد همه چیز علیه ما باشد زیرا عملکرد تیم شایسته امتیاز بیشتری است. همه تیم‌ها دوره‌های مختلفی را پشت سر می‌گذارند و فکر می‌کنم ما ظرفیت این را داریم که این را تغییر دهیم.

رویارویی با روبرتو دی‌زربی؟

رابطه بسیار خوبی با او دارم، او مربی بزرگی است و کار فوق العاده ای با برایتون انجام می دهد.

چه چیزی را در تیم خود بیشتر دوست دارید؟

من فکر می کنم باور. در مدت کوتاهی که با هم هستیم در واقع، ما پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات شروع کردیم. در عرض چند هفته، تیم به چیزی که می‌خواستیم می‌رسد و ما ایده‌ها و روشی که روی بازی مسلط هستیم را نشان می‌دهیم. تک تک فوتبالی‌ها می بینند که لیاقت چلسی بیشتر از این‌هاست، اما ما به گل نیاز داریم، ما نمی توانیم این را فراموش کنیم. البته باید مورد انتقاد قرار بگیریم، اما باید در این باور قوی باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.