فرمانده قرارگاه مهارت آموزی نیروهای مسلح گفت: طی عمر فعالیت قرارگاه مهارت آموزی نیروهای مسلح، یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از کارکنان وظیفه آموزش‌های عمومی و تخصصی شغلی فرا گرفتند.

بیش از یک میلیون سرباز مهارت‌های شغلی فرا گرفتند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، سردار محمد جواد زاده کمند عصر سه شنبه در حاشیه قرارگاه مهارت آموزی و اشتغال کارکنان وظیفه نیروهای مسلح خراسان شمالی، اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا خدمت مقدس سربازی را به دوران رشد و توانمند سازی و تعالی جوانان سرباز تبدیل شود.

فرمانده قرارگاه مهارت آموزی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه قرارگاه مهارت آموزی نیروهای مسلح از سال ۹۶ تشکیل و به تبع آن در سراسر استان‌ها شروع به فعالیت کرده است، افزود: در طول این ۶ سال بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از کارکنان وظیفه تحت آموزش‌ها و مهارت‌های عمومی و تخصصی قرار گرفته اند.

وی ادامه داد: تمام تلاش ما این است که اولاً زمینه را برای خدمت مؤثر جوانان سرباز مهیا و دوماً اینکه زمینه را برای اشتغال این جوانان عزیز بعد از خدمت مقدس سربازی فراهم کنیم.

سردار زاده کمند گفت: در سال ۱۴۰۱ حدود ۱۷ هزار نفر از این عزیزان از تسهیلات اختصاص یافته بهره مند شده و بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیز در این رابطه اختصاص یافته که با تلاش صورت گرفته، تا نیمه اول سال ۱۴۰۲ پرداخت شده است.

وی همچنین با بیان اینکه برای سال ۱۴۰۲ نیز ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار از محل تبصره ۱۸ تخصیص یافته، تصریح کرد: در مجموعه نیروهای مسلح بیش از ۳ هزار مجتمع آموزشی و ۱۴ هزار محیط کار واقعی وجود دارد که تلاش شده تا با کمک دستگاه‌های اجرایی، عزیزان سرباز ما از این خدمات بهره مند شوند

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.