رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تایباد گفت: ۳۰ کیلومتر از راه‌های اصلی این شهرستان در محورهای تایباد- تربت‌جام و تایباد- خواف مرمت و بهسازی شد.

۳۰ کیلومتر از جاده‌های تایباد بهسازی شد

به گزارش قدس خراسان، مسعود سروری اظهار کرد: ۲۰ کیلومتر از این عملیات در محور شهرستان تربت‌جام در قالب آسفالت حفاظتی و ۱۰ کیلومتر در محور مواصلاتی شهرستان خواف در قالب روکش آسفالت انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تایباد ادامه داد: برای انجام این عملیات افزون بر ۵۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان خراسان رضوی هزینه شده است.

وی با بیان اینکه محورهای مواصلاتی تایباد یکی از مهمترین جاده‌های ارتباطی شرق به جنوب کشور است، بیان کرد: در حال حاضر ۳۰ درصد از راه‌های بین شهری این شهرستان نیاز به مرمت و بهسازی دارند که براساس اولویت‌بندی در سامانه مدیریت روانسازی راه‌ها اقدام می‌شود.

سروری به برخورداری راه‌های روستایی شهرستان تایباد از نعمت آسفالت مناسب اشاره کرد و گفت: اکنون ۹۸ درصد راههای روستایی تایباد از نعمت آسفالت مناسب برخوردارند، تنها آسفالت سه کیلومتر از هفت کیلومتر راه روستایی «شیزن» در بخش میان ولایت این شهرستان مانده که برای عملیات‌های فنی و آسفالت آن بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تایباد بیان کرد: امسال از محل اعتبارات متوازن ۲ (اعتبارات در اختیار نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی)، ۸۰ میلیارد ریال به این جاده روستایی اختصاص یافته است.

وی افزود: شهرستان تایباد ۱۵۶ کیلومتر راه روستایی دارد که برای بهسازی و مرمت آن‌ها نیاز به اعتبارات استانی داریم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.