نخست وزیر رژیم صهیونیستی قصد دارد برای جلوگیری از افشای گفت‌وگوهای امنیتی حساس به ویژه آنچه در کابینه امنیتی و سیاسی انجام می‌شود، اقداماتی را در پیش بگیرد.

نتانیاهو اقداماتی را برای جلوگیری از افشای اطلاعات نشست‌های امنیتی در پیش می‌گیرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، شبکه عبری زبان «کان۱۱» رژیم صهیونیستی عصر سه‌شنبه اعلام کرد، در پی افزایش افشای اطلاعات مربوط به گفت‌وگوها و رایزنی‌های داخل کابینه این رژیم و دیگر همایش‌های امنیتی آن در رسانه‌ها شامل صورت‌جلسه نشست‌ها و برنامه‌های آنها، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی قصد دارد اقداماتی را در پیش بگیرد.

برخی مسوولان دستگاه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی اعلام کردند، «سران دستگاه‌های امنیتی به تازگی از بیان نظرات خود در برخی نشست‌ها به دلیل ترس از افشای آنها خودداری می‌کنند و به همین دلیل نظرات خود را در نشست‌های کوچک بیان می‌کنند».

برخی منابع آگاه گزارش دادند، وزرایی که در نشست‌های امنیتی حساس از جمله رایزنی‌های کابینه سیاسی و امنیتی شرکت می‌کنند، دفترچه‌های شخصی همراه خود می‌آورند و آنچه را در نشست‌ها مطرح می‌شود، یادداشت کرده و بعدا آنها را افشا می‌کنند.

طبق گزارش شبکه «کان۱۱»، نتانیاهو از این رفتار عصبانی است، او برخی از وزرا را سرزنش کرده و مستقیما نارضایتی خود از این افشاگری‌ها به آنها اعلام کرد، همچنین او اقداماتی را برای جلوگیری از افشای اطلاعات از سوی وزرا و معاونان آنها در پیش گرفت.

بر اساس گزارش این شبکه عبری زبان، از جمله اقداماتی که برای مقابله با افشاگری‌ها در پیش گرفته خواهد شد، این است که دفتر نتانیاهو قصد دارد دفترچه‌هایی را میان وزرا توزیع کرده و آنها را هنگام خروجشان از نشست، جمع‌آوری کند.

«کان۱۱» در ادامه اعلام کرد، دفتر نتانیاهو قصد دارد حضور معاونان وزرا در نشست‌های کابینه را کاهش دهد تا حدی که ممکن است حضور آنها در نشست‌های حساس منتفی شود.

برخی مسوولان دفتر نتانیاهو از جمله آوی گیل، منشی نظامی او بر این باور هستند که معاونان وزرا در افشای اطلاعات دست داشتند.

شبکه عبری «کان۱۱» به نقل از یکی از افراد نزدیک به نتانیاهو اعلام کرد، «آنچه در حال وقوع است، دیوانه‌کننده است، در نشستی حساس شرکت می‌کنی و تنها چند ساعت بعد می‌بینی همه چیز کلمه به کلمه منتشر می‌شود».

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.