مدیر جهاد کشاورزی طرقبه شاندیز از تخریب ۷۰ مورد دیوار و چندین باب استخر غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

۷۰ دیوار و استخر غیرمجاز در طرقبه شاندیز تخریب شد

به گزارش قدس خراسان، ابراهیم رحمانی اظهار کرد: در راستای جلوگیری از تغییر غیرمجاز کاربری اراضی کشاورزی اقدام به تخریب ۶۵ مورد دیوار و ۵ باب استخر ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی سوران شهرستان طرقبه شاندیز شد.

مدیر جهاد کشاورزی طرقبه شاندیز در همین خصوص بیان کرد: در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی ۶۵ مورد دیوارکشی ۵ باب استخر با حمایت همه جانبه دادستانی و حضور مؤثر نیروی انتظامی و اکیپ صیانت از بستر تولید واحد امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی در اراضی سوران شهرستان طرقبه شاندیز اقدام شد.

وی با بیان اینکه با این اقدام ۴۵ هکتار از اراضی کشاورزی آزادسازی شد، بر حفاظت از اراضی کشاورزی تأکید کرد و گفت: با هرگونه ساخت و سازهای غیرمجاز و دخل و تصرف در اراضی کشاورزی به شدت برخورد می‌شود.

رحمانی خاطرنشان کرد: کارشناسان اداره امور اراضی جهاد کشاورزی طرقبه شاندیز به صورت شبانه‌روزی محدوده‌های این منطقه را رصد و با متخلفان در امر ساخت و ساز غیرمجاز برخورد می‌کنند.

مدیر جهاد کشاورزی طرقبه شاندیز از مالکان و کشاورزان خواست که قبل از هرگونه اقدامی در زمینه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی حتماً با کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان هماهنگی نموده و مجوزهای لازم را دریافت کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.