رئیس سازمان انرژی اتمی در سفر به وین با هیأت نمایندگان پاکستان دیدار و بر گسترش همکاری‌های ۲ کشور در حوزه‌های مختلف فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای تأکید کرد.

رایزنی اسلامی با نمایندگان پاکستان در وین

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، محمد اسلامی رئیس‌ سازمان انرژی اتمی که برای شرکت در شصت و هفتمین کنفرانس عمومی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در رأس هیأتی به وین سفر کرده، در ادامه رایزنی‌هایش با مقامات شرکت کننده، با هیأت نمایندگان پاکستان شامل «رجا علی رضا انوار» رئیس کمیسیون انرژی اتمی و نیز سفیر این کشور در اتریش دیدار و گفت‌وگو کرد.

معاون رئیس‌ جمهور در دیدار با هیأت نمایندگان پاکستان بر ضرورت توسعه روابط دوجانبه و گسترش همکاری‌های دو کشور در حوزه‌های مختلف فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای تأکید کرد.

در این دیدار بهروز کمالوندی معاون و سخنگوی سازمان انرژی اتمی و محسن نذیری اصل سفیر و نماینده دائم ایران در آژانس هم حضور داشتند.

اسلامی پیش از این هم با نمایندگان برزیل، ونزوئلا و چین دیدار و گفت‌وگو کرده بود.اسلامی همچنین با رئیس روس اتم دیدار کرده بود. رئیس سازمان انرژی اتمی در این سفر ضمن شرکت در کنفرانس عمومی آژانس و ایراد سخنرانی در این نشست با رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هم دیدار و گفت‌وگو کرده بود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.