رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی، ، با تاکید بر وجود ضعف‌های مختلف در حوزه راه‌های دسترسی، مطرح کرد: خراسان شمالی استان راه‌های ارتباطی نیمه تمام است و با توجه به اینکه راه یکی از ضرورت‌ها برای توسعه استان‌ها محسوب می‌شود، نبود این مهم باعث عقب‌ماندگی استان شده است.

پرهیز مدیران از سفر به خراسان شمالی به علت نبود پرواز/ ضرورت توجه به راه بجنورد_راز و  منطقه مرزی 

به  گزارش قدس آنلاین، دکتر محمد وحیدی در جلسه با دکتر منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور که با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد  با تأکید براینکه خراسان شمالی فاقد ریل است، اضافه کرد: به علت نبود پرواز در استان، مدیران و مسئولان از سفر به خراسان شمالی پرهیز می‌کنند.

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در حوزه‌های آموزش، راه، اشتغال و... جزو استان‌های آخر کشور هستیم که برای ارتقا نیازمند توجه بودجه‌ای به استان هستیم.

وی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این سفر انتظار نگاه برنامه‌ای برای توازن تخصیص اعتبارات را داریم.

وحیدی با بیان اینکه در شاخص امید به زندگی استان ۳۰‌ام کشور هستیم، افزود: ۵۰ درصد پست‌های اداری استان خالی است که موجب کاهش خدمات دهی به مردم استان می‌شود.

 نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: استان خراسان شمالی دارای دانشگاه تک جنسیتی دختران است اما دریغ از یک تخت خوابگاهی که متعلق به این دانشگاه باشد.

وی اظهار کرد: باید در حوزه اعتبارات توجه ویژه به شهرستان‌های جدیدالتأسیس استان شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.