استاندار خراسان شمالی گفت: از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به این استان فقط ۱۸ درصد اختصاص یافته است.

تخصیص ۱۸درصدی اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی

به گزارش قدس انلاین، محمدرضا حسین نژاد ششم مهر ماه در نشست با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی که در بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: طی سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی چندین پروژه بزرگ مصوب شد که یکی از آن ها انتقال پساب به مجتمع پتروشیمی خراسان است که عملیات اجرایی آن طی دو ماه آینده به اتمام می‌رسد.


وی افزود: پروژه انتقال آب سرانی یکی دیگر از پروژه‌های مصوب شده در سفر رئیس جمهور به استان است که اخیرا ماده ۲۳ آن مصوب شده است و امیدواریم اعتبارات آن به زودی اختصاص یابد تا عملیات اجرایی آن آغاز شود.


حسین نژاد ادامه داد: متاسفانه خشکسالی بر روی کمیت و کیفت آب این استان تاثیرات بدی گذاشته است، بطوریکه در فصل تابستان به زحمت می‌توان به علت کیفیت بد آب حتی مسواک زد و در برخی از نقاط روستایی با تانکر و دبه آبرسانی می‌شود.


وی تصریح کرد: اختصاص اعتبار برای تکمیل پروژه چهار خطه شدن محور بجنورد به جنگل گلستان از دیگر مصوبات رئیس جمهور به این استان بوده که امیدوار هستیم اعتبارات باقی مانده این پروژه به زودی اختصاص یابد، چرا که تکمیل این پروژه تاثیر خیلی زیادی در کاهش تصادفات استان خواهد داشت.


نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: درآمد مالیاتی صنایع بزرگی همچون آلومینا، فولاد و پتروشیمی در استان افزایش یافته است و انتظار ما بر این است تا ۱۰۰ درصد افزایش این درآمد مالیاتی به استان اختصاص یابد.


 

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.