امام جمعه موقت سبزوار گفت: نظام جمهوری اسلامی در حوزه های گوناگون پیشرفت‌های خیره کننده ای داشته و دستاوردهای انقلاب با قبل از آن اصلا قابل مقایسه نیست.

خطیب جمعه سبزوار: دستاوردهای انقلاب با قبل از آن قابل مقایسه نیست

به گزارش قدس خراسان حجت الاسلام محمود شریفی در خطبه های این هفته نماز جمعه سبزوار افزود: برای نمونه در ابتدای انقلاب، چالش اصلی رژیم صهیونیستی تعطیلی سفارتش در ایران بود اما چالش کنونی آنها حضور مقتدر ایران در منطقه و حمایت جمهوری اسلامی از مبارزات مجاهدان فلسطینی در قلب سرزمین های اشغالی است.

وی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی حامی پرچم برافراشته مقاومت اسلامی است، تصریح کرد: در ابتدای انقلاب تلاش غربی ها جلوگیری از فروش تسلیحات ابتدایی به ایران بود و اکنون نگرانی آنها انتقال سلاح های پیشرفته ایرانی به نیروهای مقاومت است.

امام جمعه موقت سبزوار گفت: جمهوری اسلامی حمایت خود را از جریان مقاومت تا آزادی قدس شریف از چنگال رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی ادامه می دهد.

حجت الاسلام شریفی با گرامیداشت هفته وحدت و فرارسیدن سالروز میلاد باشکوه پیامبر اکرم (ص) گفت: وحدت و انسجام جهان اسلام موضوعی مهم و عامل خنثی کننده تمامی توطئه ها است.

وی در ادامه با اشاره به هفتم مهر، روز "آتش نشانی و ایمنی" افزود: کارکنان خدوم آتش نشانی با عشق خدمت به مردم، آتش حوادث را از زندگی هموطنان خاموش می کنند.

خطیب جمعه سبزوار عنوان کرد: مردم قدردان آتش نشانان به عنوان فرشتگان نجات هستند، مامورانی که در کمین خطرات آتش و حوادث نشسته و برای یاری آسیب دیدگان، سلامت و رفاه هموطنان را بر جان خود مقدم می دارند.

حجت الاسلام شریفی همچنین با اشاره به در پیش بودن هفته نیروی انتظامی تصریح کرد: این ایام را به جان برکفان امنیت ساز و خستگی ناپذیر تبریک عرض می کنیم و به مقام شامخ شهدای این نیرو احترام می گذاریم.

امام جمعه موقت سبزوار با اشاره به برگزاری انتخابات در اسفندماه امسال افزود: دشمن از ماههای گذشته تلاش دارد تا مردم را از حضور در پای صندوق های رای مایوس و دلسرد کند اما حضور با بصیرت و آگاهانه مردم، توطئه دشمنان و بدخواهان نظام را نقش برآب خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.