سه بازیکن خبرساز پرسپولیس بعد از دیدار با الدحیل قطر، دوحه را به مقصد چین ترک می‌کنند.

سه بازیکن پرسپولیس به هانگژو برمی‌گردند

به گزارش قدس آنلاین، یاسین سلمانی،محمدعمری و مهدی احمدی سه بازیکنی هستند که برای همراهی پرسپولیس در دیدار با الدحیل به قطر رفتند و در مسابقه ایران و هنگ‌کنگ در روز یکشنبه غایب خواهند بود.

حواشی به وجود آمده درباره حضور این سه بازیکن در قطر و نارضایتی رضا عنایتی از این موضوع حالا واکنش رسمی فدراسیون فوتبال را در پی داشته است. هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال در این خصوص اعلام کرده که سه بازیکن پرسپولیس بعد از دیدار با الدحیل در صورت اعلام نیاز رضا عنایتی به چین برمی گردند و کارشان را با تیم ایران از سر می‌گیرند.

ممبینی درباره حواشی مربوط به حضور سه بازیکن تیم اعزامی ایران به هانگژو در قطر گفت: «همزمانی برگزاری مسابقات لیگ برتر، مسابقات مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا و بازی‌های تیم ملی امید در هانگژو باعث شده مشکلات این‌چنینی ایجاد شود. پیش از اعزام تیم به کشور چین طبق توافقاتی که با سرپرست تیم و باشگاه پرسپولیس صورت گرفت، در صورت لزوم، باشگاه می‌تواند از بازیکنان خود استفاده کند.»

پرسپولیس دوشنبه شب مقابل الدحیل قطر در دوحه به میدان می‌رود؛ با مسائل مطرح شده اگر تیم ایران به نیمه نهایی برسد، آن‌وقت یاسین سلمانی، محمد عمری و مهدی احمدی می‌توانند بامداد سه‌شنبه دوحه را به مقصد هانگژو ترک کنند تا در دو مسابقه پایانی شاگردان عنایتی حاضر باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.