یک منبع آگاه گفت: «بهمن محمودی» عضو شورای اسلامی شهر مراغه که چندی قبل در جلسه علنی شورا اتهام‌ رشوه‌خواهی از وی را به برخی دیگر از اعضای شورای ششم نسبت داده بود، به اتهام نشر اکاذیب بازداشت شد.

عضو شورای شهر مراغه بازداشت شد

به گزارش قدس آنلاین، وی که خواست نامش فاش نشود، بیان کرد: برای «محمودی» ۳۰۰ میلون تومان قرار وثیقه در نظر گرفته شده و به اطرافیانش گفته شده است که تا روز دوشنبه پیش‌رو باید در بازداشت بماند.

گفتنی است «محمودی» در جلسه علنی ۲۹ شهریور سال جاری دست روی قرآن کریم گذاشت و مدعی شد که سه نفر از اعضای شورای شهر مراغه برای انتخاب وی به عنوان شهردار از وی رشوه درخواست کرده‌اند و چون وی از پرداخت آن سر باز زده است، بر همین اساس از انتخابش عدول کرده‌اند.

جلسه ۲۹ شهریورماه با دستور انتخاب شهردار برگزار شد اما اتهام‌زنی‌های «محمودی» باعث شد نه تنها جلسه به حاشیه برود، بلکه اعتماد مردم نسبت به شورای ششم هم سلب شود.

گفته می‌شود دادستان مراغه به صورت زنده و از طریق شبکه‌های اجتماعی ناظر این جلسه بود و پس از جلسه نیز از «محمودی» مستندات ادعاهایش را خواسته است اما از آنجایی که وی هیچ مدرکی در این زمینه نداشت، دستور بازداشت وی به اتهام نشر اکاذیب صادر شد.

تاکنون هیچ یک از مسئولان قضایی و انتظامی مراغه در این زمینه به صورت علنی اظهار نظر نکرده‌اند؛ تلاش خبرنگار برای مصاحبه با دادستان نیز در این زمینه به نتیجه نرسید.

«محمودی» طی ۱۲ اردیبهشت سال جاری به عنوان شهردار منتخب از سوی شورا معرفی، اما در ادامه از تصدی آن به دلیل برخی مسایل اداری بازماند و مدعی است که چون به سه نفر از دیگر اعضای شورا رشوه نداده است، بر همین اساس آنان نیز از پشتیبانی وی برای تصدی میز شهرداری منصرف شده‌اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.