مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان رضوی گفت: پروژه‌های تامین آب شرب هشت روستا و یک شهر این شهرستان با ۱۴۴ میلیارد ریال اعتبار عملیاتی شد.

پروژه‌های تامین آب پایدار در ۹ شهر و روستای شهرستان خواف عملیاتی شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی، حسین امامی این روستاها را بنیاباد، کالشور، باغ بخشی، مهاباد، زوزن، اسدآباد، حسن آباد و علی آباد و شهر قاسم آباد معرفی کرد و اظهار کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها ۱۶ هزار و ۵۰۰ نفر از آب شرب پایدار برخوردار می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان رضوی در همین رابطه از اجرای دو هزار و ۵۰۰ متر توسعه شبکه آب شرب در دو روستای کال شور و بنیاباد بخش جلگه زوزن با ۱۷۰ خانوار و اعتبار صرف شده ۱۲ میلیارد ریال خبر داد.

وی با اشاره به دریافت مجوز حفر سه حلقه چاه در بخش جلگه زوزن خواف با پیش بینی ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار خاطرنشان کرد: به همت سپاه، فرمانداری و قرارگاه عملیاتی شهید دشتی، حفاری یک حلقه چاه برای روستاهای باغ بخشی و مهاباد به اتمام رسید.

به گفته امامی عملیات حفر چاه دوم برای تامین آب شهر قاسم آباد و روستاهای زوزن و اسد آباد آغاز شده و برای جبران کسری آب روستاهای حسن آباد وعلی آباد نیز قرارداد حفر چاه سوم به امضاء رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان رضوی همچنین با تشریح وضعیت  مخزن هوایی فرسوده ۴۰ مترمکعبی روستای اسدآباد این شهرستان افزود: عملیات ساخت مخزن جدید بتنی این روستا به ظرفیت ۲۰۰ متر مکعب و با جذب ۱۲ میلیارد ریال اعتبار شروع شده است که تاکنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.