در آستانه ولادت پر برکت نبی مکرم اسلام (ص) و صادق آل محمد(ع) خطبه عقد زوج دهه هشتادی توسط امام جمعه جوین در گلزار شهدای گمنام شهر نقاب این شهرستان با هدف گسترش فرهنگ ازدواج آسان، برگرفته از سیره و منش شهدا، جاری شد.

پیوند آسان و سادۀ زوج شهر نقاب در جوار گلزار ستاره‌های آسمانی

به گزارش قدس خراسان، در آستانه ولادت حضرت محمد مصطفی(ص)، روز اخلاق و مهرورزی و میلاد امام جعفرصادق (ع) خطبه عقد زوج دهه هشتادی شهر نقاب توسط حجت الاسلام بوژمهرانی، امام جمعه شهرستان جوین با حضور جمعی از بستگان و دلدادگان شهدا در جوار گلزار شهدای گمنام جاری شد.

 تازه داماد در پاسخ به این سوال که چرا مزار شهدا را برای جاری شدن خطبه عقد انتخاب کردید، گفت: عشق و دلدادگی به شهدا و آرمان‌های اصلی انقلاب اسلامی من و همسرم را به این نقطه نورانی کشانده است به طوری که از شوق در پوستم نمی‌گنجم و دعوت شهدا را باور دارم که در گام اول فصل مشترک زندگی در آستانه میلاد پیامبر(ص) به ما عیدی دادند. 

همچنین پدر داماد که ویژگی بارز او خلوص در کلام و صفای باطن بود، بیان کرد: نمی دانم چه سری بود، پسرم اکثر اوقات دوشنبه و پنج شنبه‌های هر هفته بر سر مزار شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس و انقلاب حاضر می‌شد و با ستاره‌های آسمانی نجوا می‌کرد.

گفتنی است زوج اهل روستای کلاته میمری و و زوجه اهل روستای شمس آباد که زندگی مشترک خود را با تاسی از شهدا و تجدید میثاق با شهدا والامقام و با هدف گسترش فرهنگ ازدواج آسان و ساده زیستی آغاز کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.