۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷
کد خبر: 920883

منابع خبری انگلیس دوشنبه شب از وقوع انفجار مهیب در کارخانه‌ای واقع در منطقه آکسفوردشایر، به دلیل آنچه برخورد صاعقه با یک مخزن گاز نامیده شد، خبر دادند.

انفجار مهیب در مرکز انگلیس + فیلم
به گزارش قدس‌آنلاین به نقل از ایرنا، مسئولین کارخانه بازیافت «سورن ترنت گرین» با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که هیچ کس بر اثر این حادثه آسیب ندیده است. در این بیانیه آمده است: «ما با سازمان‌ امداد در تلاش هستیم تا از ایمنی سایت اطمینان حاصل و میزان خسارت را ارزیابی کنیم.»

بر اساس بیانیه یادشده، این انفجار حوالی ساعت ۱۹ و ۲۰ دقیقه دوشنبه شب (به وقت محلی) رخ داده است.

در همین حال پلیس خیابان‌های اطراف محل حادثه را مسدود کرده و از اهالی منطقه خواسته که از خانه بیرون نروند و پنجره‌های خود را بسته نگه دارند. اداره آتش‌نشانی نیز ۶ خودرو و ۴۰ آتش نشان را به محل حادثه اعزام کرده است.

تصاویر منتشر شده در فضای مجازی نشان می‌دهد که انفجاری مهیبی در کارخانه «سورن ترنت گرین» که پسماند مواد غذایی را به زیست‌گاز تبدیل می‌کند، رخ داده و سپس شعله‌های آتش از محل حادثه زبانه می‌کشد.

اهالی آکسفورد با انتشار پیام‌هایی در شبکه‌های اجتماعی مشاهدات خود را به اشتراک گذاشته و عنوان می‌کنند که آسمان شهر برای دقایقی به رنگ نارنجی شده است.

فوردین ماه گذشته نیز صدایی شبیه به غرش در آسمان آکسفورد و مناطق مرکزی انگلستان شنیده شد. وزارت دفاع انگلیس در ادامه با صدور بیانیه‌ای این صدا را به پرواز ۲ جنگنده نیروی هوایی این کشور برای اسکورت یک هواپیما نسبت داد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.