فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام چهار عملیات ویژه پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: در مهمترین رویداد، بالغ بر هشت تن کالای قاچاق امحا شده است.

انجام‌ ۴ عملیات پلیسی در استان سمنان/ ۸تن کالای قاچاق امحا شد

به گزارش قدس آنلاین، سردار جلیل موقوفه‌ای غروب چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته چهار عملیات ویژه پلیسی در سطح استان به انجام رسیده است، ابراز داشت: دستگیری سارق احشام در سمنان، امحا هشت تن قاچاق کالا در سمنان، کشف ۱۵ کیلو تریاک در گرمسار و کشف کالای قاچاق در شاهرود مهمترین این رویدادها هستند.

وی ضمن بیان اینکه در بازرسی از یک کامیونت در حوزه پاسگاه شهید نوری شاهرود که از مشهد عازم پایتخت بود کالای قاچاق به ارزش چهار میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال کشف شد، افزود: این کالاها لوازم خانگی، لاستیک خودرو، انژکتور خودرو و غیره را در بر دارد.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه با اشراف اطلاعاتی پلیس رد خودرو حاوی مواد مخدر در محور گرمسار_تهران شناسایی و پس از توقیف و بازرسی ۱۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شده است، ابراز داشت: در این راستا یک متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

موقوفه‌ای با بیان اینکه همزمان با هفته نیروی انتظامی در راستای حمایت از تولید داخل و مبارزه با قاچاق کالا هشت تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع لوازم قاچاق شامل البسه، لوازم آرایش و بهداشتی و مواد غذایی امحا و در آتش سوخت، تصریح کرد: ارزش این کالاها بالغ بر ۵۱ میلیارد ریال بوده است.

وی از دستگیری سارقان احشام در سمنان نیز خبر داد و افزود: در این عملیات دو نفر دستگیر و چهار رأس گوسفند و مقادیری پسته کشف و به مال‌باختگان تحویل داده شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.