وزیر کشور در بدو ورود به استان بوشهر از چند میدان نفتی از جمله فروزان بازدید کرد.

بازدید وزیر کشور از میدان های نفتی در استان بوشهر

به گزارش قدس آنلاین، احمد وحیدی در چهارمبن سفر به استان بوشهر طی دو سال گذشته، روز پنجشنبه به همراه مدیران ارشد نفتی از میدان نفتی فروزان که با میدان نفتی مرجان عربستان سعودی مشترک هستند بازدید و در روند اجرای این طرح بزرگ نفتی این میدان قرار گرفت.

بازدید از میدان های نفتی سروش، ابوذر، نوذر و همچنبن مبدان نفتی آرش از دیگر بازدیدهای هوایی وزیر کشور از مبدان های نفتی در محدوده آب های خلیج فارس در استان بوشهر بود.

شرکت در شورای تامین استان، نشست با مسوولان اداری و لنج داران استان، بازدید از طرح های عمرانی و اقتصادی در شهرستان های بوشهر و دشتی و حضور در مراسم بزرگداشت شهید نادر مهدوی و همرزمانش در حماسه خلیج فارس در روستای بحیری شهرستان دشتی از جمله برنامه های سفر یک روزه وزیر کشور به بوشهر است.

میدان نفتی فروزان در یک هزار کیلومتری جنوب شرقی جزیره خارگ در خلیج فارس واقع شده و با میدان نفتی مرجان کشور عربستان مشترک است.

پروژه نگهداشت و افزایش تولید میدان مشترک نفتی فروزان توسط شرکت نفت فلات قاره ایران به عنوان کارفرما، در قالب قرارداد EPC-EPD به کنسرسیومی متشکل از پتروپارس(‎PPL) و مجتمع کشتی ‎سازی و صنایع فراساحل ایران(ISOICO) به رهبری پتروپارس واگذار شده است.

طرح توسعه این میدان در بخش تحت الارضی شامل ۱۲ حلقه چاه جدید، ۱۱ حلقه چاه تعمیری، سه حلقه چاه RE-ENTRY و در بخش سطح الارضی شامل احداث سه خط لوله دریایی به طول ۲۷ کیلومتر، ساخت و نصب دو سکوی جدید و کابل کشی چهار رشته فیبرنوری است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.