جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور گفت: خانه عنکبوتی و سست‌بنیان صهیونیست در حال ریزش است.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور: خانه عنکبوتی و سست‌بنیان صهیونیست در حال ریزش است

به گزارش قدس آنلاین، سردار نبی سهرابی پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان تصریح کرد: پیروزی‌های اخیر حماس و محور مقاومت فلسطین طلیعه‌ای برای نابودی زودهنگام صهیونیست‌هاست.

وی  اظهار کرد: وضعیت بقای رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت اخیر بسیار سست‌تر از گذشته شده و همین موضوع موجب شده که از امروز تعریف متفاوتی از رژیم کودک‌کش در دنیا رقم بخورد.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اضافه کرد: بنای این خانه عنکبوت بر خیانت، جنایت و کشتار استوار بود این خانه سست بنیاد هم اکنون در حال ریزش است.

به گفته وی، دفاع مقدس نشانه عظمت دفاعی است که ملت ایران یک تنه در برابر تمامی ابرقدرت‌ها داشت، هشت سال دفاع مقدس ملت ایران قله‌ای بود که دامنه آن امروز به محور مقاومت در فلسطین اشغالی ختم شده است.

به گفته جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور، بیشترین سختی جنگ متوجه مرزنشینان و روستاییانی بود که با وجود تهدید دشمن دست از پشتیبانی خود از جبهه حق برنداشتند.

سهرابی در ادامه به نقش و تاثیرگذاری مردم کردستان در طول هشت سال دفاع مقدس هم گریز زد و گفت: مردم کردستان در این خطه مرزی واقعیت جنگ را با پوست و خون خود درک کردند و با تمام وجود از تمامیت ارضی دفاع کردند.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشو بر لزوم تسریع در ساخت باغ موزه دفاع مقدس کردستان هم تاکید کرد و گفت: شجاعت مثال‌زدنی زنان کردستان در دوران دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست این استان بیشترین شهدای زن را تقدیم انقلاب کرده است.

سهرابی با تاکید بر تسریع در احداث باغ موزه دفاع مقدس در کردستان، افزود: در حال حاضر ۲۴ استان کشور دارای باغ موزه دفاع مقدس هستند و احداث باغ موزه در استان مجاهدت‌های خاموش و ایثارگری‌های بزرگ کار بر زمین مانده‌ای است که باید هرچه سریع‌تر انجام شود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.