۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵
کد خبر: 922854

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند سارقان قاپ‌زن در پایتخت خبر داد.

انهدام باند سارقان قاپ‌زن در پایتخت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، سردار علی ولی‌پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۴ سارق قاپزن و اعتراف متهمان به ۱۰۰ فقره سرقت با همکاری یکدیگر خبر داد. 

 رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های سریالی به روش قاپزنی در سطح شهر تهران و دریافت شکایت شهروندان، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست با تجمیع پرونده‌های دریافتی و تحقیقات میدانی و اطلاعاتی دریافتند که یک باند 4 نفره با استفاده از 2 دستگاه موتورسیکلت به روش قاپزنی به سرقت از شهروندان در سطح شهر می پردازند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: تحقیقات کارآگاهان منتهی به احصاء بیشتر از ۱۰۰ فقره پرونده و تعدادی تصاویر مربوط به سارقان شد که کارآگاهان با بهره گیری از شیوه های نوین کشف جرم موفق شدند هویت یکی از سارقان سابقه دار را شناسایی کنند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: کارآگاهان با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله با استفاده از روش‌های میدانی و اطلاعاتی وسیع موفق شدند هویت و مخفیگاه ۳ تن از همدستان متهم نخست را شناسایی و در چند عملیات منسجم و با بهره گیری از اصل غافلگیری هر ۴ سارق را دستگیر و به پایگاه هفتم پلیس آگاهی  تهران انتقال دهند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه با بیان اینکه در مخفیگاه متهمان جمعا ۱۷ دستگاه تلفن همراه کشف و توقیف شد، عنوان کرد: متهمان در بازجویی‌های اولیه با توجه به اسناد و شواهد موجود صراحتا به ارتکاب جرم خود اعتراف نموده و در ادامه به ارتکاب بیش از ۱۰۰ فقره سرقت در سطح شهر تهران اقرار کردند.

سردار ولی‌پور گودرزی در پایان با بیان اینکه تاکنون 36 تن از مالباختگان، سارقان را شناسایی کرده‌اند، خاطرنشان کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، برای کشف دیگر جرایم و شناسایی سایر شاکیان در اختیار پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.